Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-09-22 10h33
Antwoorden: 12 antwoorden
Hallo,
Kan iemand mij helpen
Ik heb mijn iPhone 11 online gekocht maar had geen factuur meer maar wel mijn orderbevestiging ik heb die mee opgestuurd via een orange shop.
Het was een hardware probleem
Zou ik met de orderbevestiging wel recht hebben op mijn garantie?
Daar heb ik geen idee van.
Hardware probleem is dus iets wat aan de buitenkant is , glas of de behuizing. Een nieuw scherm kost al direct € 300 als je pech hebt iets meer maar dat ligt er aan of het dat is. Behuizing kan alles zijn natuurlijk van een knop tot een val waardoor de behuizing beschadigd is.
Als het een software probleem is dan kan Apple achterhalen of dit een fout is van Apple zelf of iets door de klant zelf. Dus verkeerde apps of kwaadwillig opzet door malware van verkeerde apps. Maar als het software problemen zijn van Apple waardoor die niet werkt dan is het Apple die dit moet oplossen zonder dat het geld kost.
Het is namelijk de camera en de zaklamp dat het niet meer doen