Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-22 13h40
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@MichielWils
Ik zou deze screenshot eens doorsturen naar Orange via Messenger. Ga naar https://www.facebook.com/OrangeBelgium/ en klik dan op "bericht".
Ik vermoed dat bij het registeren van je account in de klantenzone ergens iets verkeerd is gegaan...
Je kan ook bellen naar de 5000 maar ik vrees dat ze je daar van de ene dienst naar de andere dienst zullen doorschakelen. Daarom in dit geval eerder een berichtje via Messenger 😅
Jou afbeelding is bij deze verwijderd wegens persoonlijke gegevens en dan bedoel ik het telefoonnummer of een account nummer wat er zichtbaar was maar dat is niet toegestaan op een openbaar forum.
Wil je de afbeelding opnieuw plaatsen dan alle persoonlijke gegevens eruit halen aub.
Bedankt 🙂
@MichielWils
Ik zou deze screenshot eens doorsturen naar Orange via Messenger. Ga naar https://www.facebook.com/OrangeBelgium/ en klik dan op "bericht".
Ik vermoed dat bij het registeren van je account in de klantenzone ergens iets verkeerd is gegaan...
Je kan ook bellen naar de 5000 maar ik vrees dat ze je daar van de ene dienst naar de andere dienst zullen doorschakelen. Daarom in dit geval eerder een berichtje via Messenger 😅
Ik denk dat je hier best naar de klantendienst beld op het nummer 5000.
Of Contacteren via Facebook.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |