annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik ben accountmanager maar kan mijn instellingen niet wijzigen (mijn profiel)

Topic gestart op: 01-08-22 13h40

Antwoorden: 4 antwoorden

MichielWils
Aspirant verkenner

Ik ben accountmanager maar kan mijn instellingen niet wijzigen (mijn profiel)

OPGELOST

Kan iemand mij helpen waarom ik dit niet kan wijzigingen? 

 

Screenshot 2022-08-01 at 13.34.28.png

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

@MichielWils 

Ik zou deze screenshot eens doorsturen naar Orange via Messenger. Ga naar https://www.facebook.com/OrangeBelgium/ en klik dan op "bericht".

Ik vermoed dat bij het registeren van je account in de klantenzone ergens iets verkeerd is gegaan...
Je kan ook bellen naar de 5000 maar ik vrees dat ze je daar van de ene dienst naar de andere dienst zullen doorschakelen. Daarom in dit geval eerder een berichtje via Messenger 😅


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@MichielWils 

Jou afbeelding is bij deze verwijderd wegens persoonlijke gegevens en dan bedoel ik het telefoonnummer of een account nummer wat er zichtbaar was maar dat is niet toegestaan op een openbaar forum. 

Wil je de afbeelding opnieuw plaatsen dan alle persoonlijke gegevens eruit halen aub.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


MichielWils
Aspirant verkenner

Bedankt 🙂 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

@MichielWils 

Ik zou deze screenshot eens doorsturen naar Orange via Messenger. Ga naar https://www.facebook.com/OrangeBelgium/ en klik dan op "bericht".

Ik vermoed dat bij het registeren van je account in de klantenzone ergens iets verkeerd is gegaan...
Je kan ook bellen naar de 5000 maar ik vrees dat ze je daar van de ene dienst naar de andere dienst zullen doorschakelen. Daarom in dit geval eerder een berichtje via Messenger 😅


0 pluimen
Proximulantis
Leidende verkenner

Ik denk dat je hier best naar de klantendienst beld op het nummer 5000.

Of Contacteren via Facebook.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen