annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Inloggen in klantenzone

Topic gestart op: 28-03-21 19h39

Antwoorden: 40 antwoorden

Moondust
Ervaren verkenner

Inloggen in klantenzone

OPGELOST

Geachte,

Zijn er wijzigingen in de inlogprocedure van de klantenzone gebeurt?

Wanneer in nu via de website wil inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn. En dit terwijl in het verleden geen enkel probleem was.

Nieuwe login of paswoord aanvragen geeft ook problemen.

Met vriendelijke groeten

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Moondust
Ervaren verkenner

Ondertussen is het probleem opgelost na contact met de klantendienst.

Deze hebben mij verder geholpen en nu kan ik terug inloggen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

40 ANTWOORDEN 40
Josette
Wijze
Wijze

@Moondust  goedemorgen,

awel daar had ik gisteren ook last van op de tablet!

Succes hoop dat je er vandaag in kan.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Moondust
Ervaren verkenner

@patrick2 

Ik ben geen nieuwe klant, in het verleden kon ik gewoon inloggen. En ik heb ook niets laten aanpassen.

Wat de browsers betreft, dit heb ik ook al getest (IE, chrome, Firefox).

Bij wachtwoord vergeten krijg ik de foutmelding dat mijn login niet gekend is (ook al heb ik enkele maanden geleden nog kunnen inloggen).

 

PASC25
Ervaren verkenner

de medewerker op Orange Messenger vraagt mijn login en paswoord dit is PHISHING sowieso er schort wat daar mijn vraag is heeft u uw login en paswoord ook dienen te geven ?

0 pluimen
Moondust
Ervaren verkenner

Ik heb telefonisch contact gehad met de klantendienst.

Daar hebben ze alles nagekeken en ik zou geen account gehad hebben volgens hun gegevens. Wat raar is want ik had ervoor al wel verschillende keren kunnen inloggen.

Toen een nieuwe account aangemaakt met een login die via sms werd toegestuurd.

Eens dit allemaal gedaan was kon ik terug inloggen als vroegen met behoud van al mijn instellingen. (Dit was wel raar, dus er moet toch iets aangepast zijn achter de schermen )

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Moondust  

Dat is wel een beetje raar hé als het er voor werkte en in eens niet meer en ook niet op andere browsers. Kan je nog wel inloggen via de My Orange app ? 

Zou anders eens vragen aan de klantendienst om je bestaand email adres te verwijderen , dus eigenlijk eens je klantenzone resetten of opschonen. Dan opnieuw een registratie doen met je email adres misschien is er ergens een fout ingeslopen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen