annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Inloggen in klantenzone

Topic gestart op: 28-03-21 19h39

Antwoorden: 40 antwoorden

Moondust
Ervaren verkenner

Inloggen in klantenzone

OPGELOST

Geachte,

Zijn er wijzigingen in de inlogprocedure van de klantenzone gebeurt?

Wanneer in nu via de website wil inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn. En dit terwijl in het verleden geen enkel probleem was.

Nieuwe login of paswoord aanvragen geeft ook problemen.

Met vriendelijke groeten

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Moondust
Ervaren verkenner

Ondertussen is het probleem opgelost na contact met de klantendienst.

Deze hebben mij verder geholpen en nu kan ik terug inloggen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

40 ANTWOORDEN 40
Moondust
Ervaren verkenner

@PASC25 

Nee, al je instellingen blijven behouden.

0 pluimen
PASC25
Ervaren verkenner

heb je ook je paswoord moeten doorgeven om te resetten?

 

0 pluimen
Moondust
Ervaren verkenner

Nee.

0 pluimen
PASC25
Ervaren verkenner

bij mij hebben ze dat verschillende keren gevraagd via Orange Messenger maar ik geef dat niet door dat is phishing ik zit nu al 5 dagen op toegang te wachten nieuwe account aanmaken lukt ook niet ik wordt geweigerd mij nummer en emailadres lijken gewraakt te zijn

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@PASC25  

Ik heb het ook ooit eens aan de hand gehad en heb toen wel mijn gegevens door gegeven. Je bent het zeker niet verplicht maar op zich kan het geen kwaad want mijn probleem is toen wel opgelost. 

Ben zelf ook geen voorstander om het te doen maar iedereen maakt zijn keuze zelf hé. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen