Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-03-21 19h39
Antwoorden: 40 antwoorden
Geachte,
Zijn er wijzigingen in de inlogprocedure van de klantenzone gebeurt?
Wanneer in nu via de website wil inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn. En dit terwijl in het verleden geen enkel probleem was.
Nieuwe login of paswoord aanvragen geeft ook problemen.
Met vriendelijke groeten
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ondertussen is het probleem opgelost na contact met de klantendienst.
Deze hebben mij verder geholpen en nu kan ik terug inloggen.
Nee, al je instellingen blijven behouden.
heb je ook je paswoord moeten doorgeven om te resetten?
Nee.
bij mij hebben ze dat verschillende keren gevraagd via Orange Messenger maar ik geef dat niet door dat is phishing ik zit nu al 5 dagen op toegang te wachten nieuwe account aanmaken lukt ook niet ik wordt geweigerd mij nummer en emailadres lijken gewraakt te zijn
Ik heb het ook ooit eens aan de hand gehad en heb toen wel mijn gegevens door gegeven. Je bent het zeker niet verplicht maar op zich kan het geen kwaad want mijn probleem is toen wel opgelost.
Ben zelf ook geen voorstander om het te doen maar iedereen maakt zijn keuze zelf hé.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |