Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-03-21 19h39
Antwoorden: 40 antwoorden
Geachte,
Zijn er wijzigingen in de inlogprocedure van de klantenzone gebeurt?
Wanneer in nu via de website wil inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn. En dit terwijl in het verleden geen enkel probleem was.
Nieuwe login of paswoord aanvragen geeft ook problemen.
Met vriendelijke groeten
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ondertussen is het probleem opgelost na contact met de klantendienst.
Deze hebben mij verder geholpen en nu kan ik terug inloggen.
ok bedankt patrick2 tis gelukt
ja maar ik heb 282 accounts waar dat paswoord voor een deel in voorkomt begrijp je dat is niet zo eenvoudig om die allemaal te veranderen dan doe ik echt aan exposure van mijn eigen kritische belangen.
Ik heb net op advies van de helpdesk een 'nieuwe account' aan te maken maar ik wordt gewraakt het probleem zit m bij het telefoonnummer zelf en of emailadres deze lijken te zijn gewraakt door Orange gatekeeper ik kom er gewoon niet meer in
wat niet wegneemt dat er achter het gordijn dingen zijn gebeurd die niet bekent worden je bent niet de enige er loopt iets fout zonder meer, men reset je account maar krijgt geen uitleg wat de oorzaak is
Misschien helpt de gegevens wissen van je internet en dan opnieuw proberen.
Heb hetzelfde probleem
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |