La communauté Tribe évolue ! Une nouvelle version de la communauté arrive très bientôt !
En attendant, vous pouvez toujours lire les contenus, mais il n’est plus possible de vous connecter ni de publier. De belles surprises vous attendent … restez connecté·e !
De Tribe-community verandert. Er komt heel binnenkort een nieuwe versie aan!
Je kunt de inhoud voorlopig nog bekijken, maar inloggen en berichten plaatsen is tijdelijk niet mogelijk. Er staan leuke verrassingen op je te wachten, dus blijf ons zeker volgen!
Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-23 11h07
Antwoorden: 1 antwoord
Ik kreeg net mijn factuur. Ik ben al 12 jaar klant. Maar ik zou nu voor de allereerste keer 8€ "Mobile Insurance 8" moeten betalen. Ik heb nooit een verzekering aangevraagd en ik heb daar zeker nooit de toestemming voor gegeven.
Hoe komt het dat dit plots op mijn factuur staat? En kan ik dit veranderen?
Alvast bedankt.
Weet niet of je dit in je klantenzone kunt veranderen @annedg1
Staat onder
Bij mij staat er bij alle : actieve optie - maar ik heb er geen een
Als je daar niet kunt veranderen - moet je met de 5000 contact opnemen