annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Insurance mobile 8

Topic gestart op: 06-02-23 11h07

Antwoorden: 1 antwoord

annedg1
Rekruut scout

Insurance mobile 8

Ik kreeg net mijn factuur. Ik ben al 12 jaar klant. Maar ik zou nu voor de allereerste keer 8€ "Mobile Insurance 8" moeten betalen. Ik heb nooit een verzekering aangevraagd en ik heb daar zeker nooit de toestemming voor gegeven.

Hoe komt het dat dit plots op mijn factuur staat? En kan ik dit veranderen?

Alvast bedankt.

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Gregory
Wijze
Wijze

Weet niet of je dit in je klantenzone kunt veranderen @annedg1 

Staat onder

  • Mijn producten
  • Mobiele tariefplannen
  • Opties beheren
  • Andere opties

Bij mij staat er bij alle : actieve optie - maar ik heb er geen een

Als je daar niet kunt veranderen - moet je met de 5000 contact opnemen

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen