annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klacht

Topic gestart op: 29-10-21 18h38

Antwoorden: 5 antwoorden

Casandra
Aspirant verkenner

Klacht

Beste

 

ik heb zojuist 3 maal gehad dat mijn oproep onbeleefd word opgehangen ik bel omdat ik na al meerdere problemen gehad te hebben met onjuiste facturen dit opgelost wil hebben ik word nog steeds 50€ teveel aan gerekend ik bel de eerste keer word der zeer onbeleefd tegen mij gereageerd dat ik alles verkeerd bekijk terwijl ik niet achterlijk ben en dat ik weet dat ik alles juist bekijk maar deze persoon gewoon te lui is een dossier op te maken deze hangt plots af waardoor ik terug bel ik krijg iemand anders aan de lijn deze art mij voor bijna 10 minuten in wacht en hangt dan plots weer af waardoor ik nog maals bel doet deze derde persoon na een kwartier weer het zelfde. Ik weet niet wat voor **bleep** onbeschofte klootzakken hier werken maar als dit niet opgelost geraakt wil ik graag laten weten dat ik alles opgenomen heb en hier maar al te graag voor verder ga en het dan zo zal zijn dat er juist helemaal niets meer word betaald!!!!

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

@Casandra  goedenavond, 

allereerst voor jou

 Tagnieuw.jpg

Dan kan je beter contact nemen met: https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Via FB- Messenger gaat sneller. 

Succes nog een fijne avond.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen