Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-04-23 09h35
Antwoorden: 9 antwoorden
Beste,
Al maanden bezig om te proberen mijn diensten: Love Duo Pakket Mobiel + Internet over te zetten op mijn werkgever zijn adres en naam. Al met meerdere werknemers hiervoor maandelijks aan de lijn gehangen en dit komt maar niet in orde -> Hoe moeilijk kan het zijn?!
Ondertussen zijn de diensten (het pakket) ook uit elkaar gehaald geweest, de factuur Mobiel komt nu afzonderlijk toe bij men werkgever, Internet factuur komt nog steeds via de post bij mij thuis toe. Waardoor de prijs ook duurder is geworden en dus niet meer klopt, wegens jullie fouten.
Laatste klachtendossier die is ingediend D62082736 dateert al terug van afgelopen week, en nog steeds niets concreets correct op papier ontvangen hiervan.. Ik/werkgever weigeren dan ook nog om de openstaande facturen te betalen tot het nu eens definitief correct is opgelost.
En indien dit niet lukt, ook prima. Dan graag een melding hiervan. Dan ga ik op zoek naar een andere provider die dit direct netjes in orde brengt en is Orange een klant kwijt.
Graag effectieve opvolging, en de oplossing pronto.
Elke Van Mol
@Elke2 wat je kan doen is een aangetekend schrijven sturen, specifiek de situatie en hen bij voorkeur te laten reageren binnen de X-aantal dagen. Indien er geen respons terugkomt gaan ze akkoord. Let wel op dat je alles hebt uitgevoerd zoals in het contract staat vermeld.
Bedankt, zal overstappen. Want komt niet in orde en lukt hen blijkbaar ook niet om het in orde te brengen. Al via brievenpost gestuurd, messenger, maandelijks telefonisch sinds November 😅 en niemand die bekwaam is. Dus dat zegt voor mij genoeg.
Hmmm dit is inderdaad niet fijn om te horen.
Er lezen hier alleen klanten. Wij kunnen hier jammer genoeg niet helpen
ps - best je klantnr en dossier uit je bericht wegdoen - iedereen kan dit lezen
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 |