annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantendienst? Ondermaats

Topic gestart op: 12-10-22 09h38

Antwoorden: 15 antwoorden

Snoezz
Gewaardeerd verkenner

Klantendienst? Ondermaats

OPGELOST

Ik nam contact op om op mijn nieuwe adres (nieuwbouw) internet en TV te laten aansluiten, na heel veel bel pogingen (klantenservice is nauwelijks te bereiken) heb ik een afspraak kunnen vastleggen, nu werd de oplevering van de woning uitgesteld en moest de afspraak geannuleerd worden, dus na meer dan 25 pogingen iemand te pakken gekregen, na mijn gesprek Kreeg ik een te bevestigen mail om mijn ABONNEMENT!!! stop te zetten... Ik vroeg gewoon om de plaatsing te annuleren, nu heb ik weer 10 keer geprobeerd, niemand vast te krijgen... Is dit de service die jullie bieden? Het is erg frustrerend, van mijn abonnementen in het verleden ben ik tevreden, maar van de service en de bereikbaarheid helemaal niet! Dus mijn suggestie aan oranje is, doe iets aan jullie klantenservice, bij Telenet en Proximus is dat minstens even erg tenzij je zelfstandige bent, verzorg je klanten, sta hen ten dienste 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Snoezz
Gewaardeerd verkenner

vanavond eindelijk na weer minstens 30 telefoontjes en 3 keer een medewerker vastgekregen te hebben, de twee eerste verbonden me door en ik kwam uiteindelijk telkens weer op de voicemail terecht. GEHOLPEN!! door een vriendelijke dame die wel de tijd nam om rustig even te checken wat er vanmorgen mis gegaan, ze heeft het vriendelijk en efficiënt rechtgezet. Jammer dat ik er uren geduld voor nodig had, maar dus eind goed al goed!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
voeten
Gewaardeerd verkenner

echt dit is geen  service van  orange 

0 pluimen
Snoezz
Gewaardeerd verkenner

vanavond eindelijk na weer minstens 30 telefoontjes en 3 keer een medewerker vastgekregen te hebben, de twee eerste verbonden me door en ik kwam uiteindelijk telkens weer op de voicemail terecht. GEHOLPEN!! door een vriendelijke dame die wel de tijd nam om rustig even te checken wat er vanmorgen mis gegaan, ze heeft het vriendelijk en efficiënt rechtgezet. Jammer dat ik er uren geduld voor nodig had, maar dus eind goed al goed!!

0 pluimen
alibelgium
Aspirant scout

Ik heb zelfde probleem. Al bijna 3 weken dagelijks bellen naar Orange om van de ene persoon naar de andere doorgeschakeld te worden, met opnieuw een hele keuze menu. Bericht inspreken en ik wordt nooit teruggebeld. 

Ik zit ook 3 weken zonder internet of 4g. En als ik eens iemand aan de lijn krijg, dan krijg ik te horen dat dit kan 2 dagen, 5 dagen, 10 dagen... en gisteren 4-6 weken duren. 

Uiteindelijk gisteren iemand aan de lijn gekrgen die heel vriendelijk was en heeft geholpen om een afspraak te regelen. Hiervoor ging ik nog een bevestiging mail krijgen. Vanacht dan wel een mail om te zeggen dat mijn afspraak geannuleerd is omdat ik nog niet heb gereageerd om hun eerst mail dat ik nog niet heb ontvangen!

Ik ben al meer dan 10 jaar klant van Orange (vroeger Mobistar), en zal vandaag overstappen naar een andere provider!

 

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Na installatie van je andere provider + overzet gsm abonnement , @alibelgium niet vergeten de opzeg te doen .

Het is niet zeker dat de easyswitch zal werken

Hoe zeg ik mijn abonnement(en) op? | Orange België

En daarna ook niet vergeten je modem en/of decoder terug te sturen - je ontvangt een retour label - ander kost het 200 EUR voor de decoder en 60 EUR voor de modem.

Ook het bewijs van bpost hier uploaden Bewijs van teruggave van je internet- en tv-apparatuur | Orange België want heb al gelezen dat er opgestuurd wordt maar niet ontvangen of zoek geraakt, zodat die kosten toch aangerekend worden

Success

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen