Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-10-22 09h38
Antwoorden: 15 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik nam contact op om op mijn nieuwe adres (nieuwbouw) internet en TV te laten aansluiten, na heel veel bel pogingen (klantenservice is nauwelijks te bereiken) heb ik een afspraak kunnen vastleggen, nu werd de oplevering van de woning uitgesteld en moest de afspraak geannuleerd worden, dus na meer dan 25 pogingen iemand te pakken gekregen, na mijn gesprek Kreeg ik een te bevestigen mail om mijn ABONNEMENT!!! stop te zetten... Ik vroeg gewoon om de plaatsing te annuleren, nu heb ik weer 10 keer geprobeerd, niemand vast te krijgen... Is dit de service die jullie bieden? Het is erg frustrerend, van mijn abonnementen in het verleden ben ik tevreden, maar van de service en de bereikbaarheid helemaal niet! Dus mijn suggestie aan oranje is, doe iets aan jullie klantenservice, bij Telenet en Proximus is dat minstens even erg tenzij je zelfstandige bent, verzorg je klanten, sta hen ten dienste
Opgelost! Ga naar de oplossing.
vanavond eindelijk na weer minstens 30 telefoontjes en 3 keer een medewerker vastgekregen te hebben, de twee eerste verbonden me door en ik kwam uiteindelijk telkens weer op de voicemail terecht. GEHOLPEN!! door een vriendelijke dame die wel de tijd nam om rustig even te checken wat er vanmorgen mis gegaan, ze heeft het vriendelijk en efficiënt rechtgezet. Jammer dat ik er uren geduld voor nodig had, maar dus eind goed al goed!!
echt dit is geen service van orange
vanavond eindelijk na weer minstens 30 telefoontjes en 3 keer een medewerker vastgekregen te hebben, de twee eerste verbonden me door en ik kwam uiteindelijk telkens weer op de voicemail terecht. GEHOLPEN!! door een vriendelijke dame die wel de tijd nam om rustig even te checken wat er vanmorgen mis gegaan, ze heeft het vriendelijk en efficiënt rechtgezet. Jammer dat ik er uren geduld voor nodig had, maar dus eind goed al goed!!
Ik heb zelfde probleem. Al bijna 3 weken dagelijks bellen naar Orange om van de ene persoon naar de andere doorgeschakeld te worden, met opnieuw een hele keuze menu. Bericht inspreken en ik wordt nooit teruggebeld.
Ik zit ook 3 weken zonder internet of 4g. En als ik eens iemand aan de lijn krijg, dan krijg ik te horen dat dit kan 2 dagen, 5 dagen, 10 dagen... en gisteren 4-6 weken duren.
Uiteindelijk gisteren iemand aan de lijn gekrgen die heel vriendelijk was en heeft geholpen om een afspraak te regelen. Hiervoor ging ik nog een bevestiging mail krijgen. Vanacht dan wel een mail om te zeggen dat mijn afspraak geannuleerd is omdat ik nog niet heb gereageerd om hun eerst mail dat ik nog niet heb ontvangen!
Ik ben al meer dan 10 jaar klant van Orange (vroeger Mobistar), en zal vandaag overstappen naar een andere provider!
Na installatie van je andere provider + overzet gsm abonnement , @alibelgium niet vergeten de opzeg te doen .
Het is niet zeker dat de easyswitch zal werken
Hoe zeg ik mijn abonnement(en) op? | Orange België
En daarna ook niet vergeten je modem en/of decoder terug te sturen - je ontvangt een retour label - ander kost het 200 EUR voor de decoder en 60 EUR voor de modem.
Ook het bewijs van bpost hier uploaden Bewijs van teruggave van je internet- en tv-apparatuur | Orange België want heb al gelezen dat er opgestuurd wordt maar niet ontvangen of zoek geraakt, zodat die kosten toch aangerekend worden
Success