Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-10-22 09h38
Antwoorden: 15 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik nam contact op om op mijn nieuwe adres (nieuwbouw) internet en TV te laten aansluiten, na heel veel bel pogingen (klantenservice is nauwelijks te bereiken) heb ik een afspraak kunnen vastleggen, nu werd de oplevering van de woning uitgesteld en moest de afspraak geannuleerd worden, dus na meer dan 25 pogingen iemand te pakken gekregen, na mijn gesprek Kreeg ik een te bevestigen mail om mijn ABONNEMENT!!! stop te zetten... Ik vroeg gewoon om de plaatsing te annuleren, nu heb ik weer 10 keer geprobeerd, niemand vast te krijgen... Is dit de service die jullie bieden? Het is erg frustrerend, van mijn abonnementen in het verleden ben ik tevreden, maar van de service en de bereikbaarheid helemaal niet! Dus mijn suggestie aan oranje is, doe iets aan jullie klantenservice, bij Telenet en Proximus is dat minstens even erg tenzij je zelfstandige bent, verzorg je klanten, sta hen ten dienste
Opgelost! Ga naar de oplossing.
vanavond eindelijk na weer minstens 30 telefoontjes en 3 keer een medewerker vastgekregen te hebben, de twee eerste verbonden me door en ik kwam uiteindelijk telkens weer op de voicemail terecht. GEHOLPEN!! door een vriendelijke dame die wel de tijd nam om rustig even te checken wat er vanmorgen mis gegaan, ze heeft het vriendelijk en efficiënt rechtgezet. Jammer dat ik er uren geduld voor nodig had, maar dus eind goed al goed!!
De afgelopen dagen al meer dan 50 maal gebeld, helaas krijg ik niemand vast
ik ben begonnen met de 5000 te bellen. en werd intern van orange doorgeschakeld geweest
Niet fijn om voor te hebben @Snoezz
Maar hier zitten allemaal klanten - wij kunnen daar niks aan veranderen
@Snoezz goedemorgen,
het kan kloppen wat je schrijft, maar het kan er ook aan liggen
hoe je de personen aanspreekt hé.
Neem even via FB-Messenger contact op:
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Ik denk dat we allemaal wel van die ervaringen hebben. Ook ik kan er wel een boek over schrijven. Het helpt ook wel eens om een Orange shop te bellen of te mailen. Leuk dat Orange lid is van Facebook maar ik niet en wordt het ook niet. Gewoon belachelijk dat je op die manier contact moet zoeken met zo'n multinational. Maar ondanks alles ben ik zeer tevreden over de producten die ze leveren.