annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantendienst? Ondermaats

Topic gestart op: 12-10-22 09h38

Antwoorden: 15 antwoorden

Snoezz
Gewaardeerd verkenner

Klantendienst? Ondermaats

OPGELOST

Ik nam contact op om op mijn nieuwe adres (nieuwbouw) internet en TV te laten aansluiten, na heel veel bel pogingen (klantenservice is nauwelijks te bereiken) heb ik een afspraak kunnen vastleggen, nu werd de oplevering van de woning uitgesteld en moest de afspraak geannuleerd worden, dus na meer dan 25 pogingen iemand te pakken gekregen, na mijn gesprek Kreeg ik een te bevestigen mail om mijn ABONNEMENT!!! stop te zetten... Ik vroeg gewoon om de plaatsing te annuleren, nu heb ik weer 10 keer geprobeerd, niemand vast te krijgen... Is dit de service die jullie bieden? Het is erg frustrerend, van mijn abonnementen in het verleden ben ik tevreden, maar van de service en de bereikbaarheid helemaal niet! Dus mijn suggestie aan oranje is, doe iets aan jullie klantenservice, bij Telenet en Proximus is dat minstens even erg tenzij je zelfstandige bent, verzorg je klanten, sta hen ten dienste 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Snoezz
Gewaardeerd verkenner

vanavond eindelijk na weer minstens 30 telefoontjes en 3 keer een medewerker vastgekregen te hebben, de twee eerste verbonden me door en ik kwam uiteindelijk telkens weer op de voicemail terecht. GEHOLPEN!! door een vriendelijke dame die wel de tijd nam om rustig even te checken wat er vanmorgen mis gegaan, ze heeft het vriendelijk en efficiënt rechtgezet. Jammer dat ik er uren geduld voor nodig had, maar dus eind goed al goed!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Snoezz
Gewaardeerd verkenner

De afgelopen dagen al meer dan 50 maal gebeld, helaas krijg ik niemand vast

0 pluimen
alibelgium
Aspirant scout

ik ben begonnen met de 5000 te bellen. en werd intern van orange doorgeschakeld geweest

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Niet fijn om voor te hebben @Snoezz 

Maar hier zitten allemaal klanten - wij kunnen daar niks aan veranderen

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Snoezz  goedemorgen,

het kan kloppen wat je schrijft, maar het kan er ook aan liggen

hoe je de personen aanspreekt hé.

Neem even via FB-Messenger contact op:

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Welkom.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
mevo48
Gewaardeerd verkenner

Ik denk dat we allemaal wel van die ervaringen hebben. Ook ik kan er wel een boek over schrijven. Het helpt ook wel eens om een Orange shop te bellen of te mailen. Leuk dat Orange lid is van Facebook maar ik niet en wordt het ook niet. Gewoon belachelijk dat je op die manier contact moet zoeken met zo'n multinational. Maar ondanks alles ben ik zeer tevreden over de producten die ze leveren.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen