Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-10-22 09h38
Antwoorden: 15 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik nam contact op om op mijn nieuwe adres (nieuwbouw) internet en TV te laten aansluiten, na heel veel bel pogingen (klantenservice is nauwelijks te bereiken) heb ik een afspraak kunnen vastleggen, nu werd de oplevering van de woning uitgesteld en moest de afspraak geannuleerd worden, dus na meer dan 25 pogingen iemand te pakken gekregen, na mijn gesprek Kreeg ik een te bevestigen mail om mijn ABONNEMENT!!! stop te zetten... Ik vroeg gewoon om de plaatsing te annuleren, nu heb ik weer 10 keer geprobeerd, niemand vast te krijgen... Is dit de service die jullie bieden? Het is erg frustrerend, van mijn abonnementen in het verleden ben ik tevreden, maar van de service en de bereikbaarheid helemaal niet! Dus mijn suggestie aan oranje is, doe iets aan jullie klantenservice, bij Telenet en Proximus is dat minstens even erg tenzij je zelfstandige bent, verzorg je klanten, sta hen ten dienste
Opgelost! Ga naar de oplossing.
vanavond eindelijk na weer minstens 30 telefoontjes en 3 keer een medewerker vastgekregen te hebben, de twee eerste verbonden me door en ik kwam uiteindelijk telkens weer op de voicemail terecht. GEHOLPEN!! door een vriendelijke dame die wel de tijd nam om rustig even te checken wat er vanmorgen mis gegaan, ze heeft het vriendelijk en efficiënt rechtgezet. Jammer dat ik er uren geduld voor nodig had, maar dus eind goed al goed!!
Opzeggen is al gebeurd. Nummer is overgezet naar een prepaid. hiervoor ook nog altijd geen mail of bericht ontvangen.
Het gaat over een nieuwe installatie van Orange. Maar juist meer dan een 1uur gewacht aan telefoon, om eindelijk te horen dat ik bij de verkeerd persoon zit en moet dan terug bellen.
Weet het, dat wachten aan de telefoon is niet plezant @alibelgium
nee. om dan eindelijk naar de Business te worden doorgeschakeled om daar uitgeschold te worden omdat het over een particulier zaak gaat. Persoon aan de lijn wou mijn vraag/verhaal zelfs niet horen.
ik werd dan doorverbonden naar de Business kant, en daar (zonder dat ik mocht mijn vraag stellen) kort uitgescholden geweest dat ik moet terug naar particuleren bellen
Het nummer dat je moet bellen (5000 of een ander) staat op je factuur links bovenaan ergens
Heb in die 3 jaar dat ik klant ben nog maar 3 keer moeten bellen. Best is wachten tot er iemand beschikbaar is - en dus niks inspreken om je terug te laten bellen.