annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantendienst? Ondermaats

Topic gestart op: 12-10-22 09h38

Antwoorden: 15 antwoorden

Snoezz
Gewaardeerd verkenner

Klantendienst? Ondermaats

OPGELOST

Ik nam contact op om op mijn nieuwe adres (nieuwbouw) internet en TV te laten aansluiten, na heel veel bel pogingen (klantenservice is nauwelijks te bereiken) heb ik een afspraak kunnen vastleggen, nu werd de oplevering van de woning uitgesteld en moest de afspraak geannuleerd worden, dus na meer dan 25 pogingen iemand te pakken gekregen, na mijn gesprek Kreeg ik een te bevestigen mail om mijn ABONNEMENT!!! stop te zetten... Ik vroeg gewoon om de plaatsing te annuleren, nu heb ik weer 10 keer geprobeerd, niemand vast te krijgen... Is dit de service die jullie bieden? Het is erg frustrerend, van mijn abonnementen in het verleden ben ik tevreden, maar van de service en de bereikbaarheid helemaal niet! Dus mijn suggestie aan oranje is, doe iets aan jullie klantenservice, bij Telenet en Proximus is dat minstens even erg tenzij je zelfstandige bent, verzorg je klanten, sta hen ten dienste 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Snoezz
Gewaardeerd verkenner

vanavond eindelijk na weer minstens 30 telefoontjes en 3 keer een medewerker vastgekregen te hebben, de twee eerste verbonden me door en ik kwam uiteindelijk telkens weer op de voicemail terecht. GEHOLPEN!! door een vriendelijke dame die wel de tijd nam om rustig even te checken wat er vanmorgen mis gegaan, ze heeft het vriendelijk en efficiënt rechtgezet. Jammer dat ik er uren geduld voor nodig had, maar dus eind goed al goed!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Snoezz
Gewaardeerd verkenner

Ik ben niet onvriendelijk, ik vertel wel dat het frustrerend is om gedurende de laatste dagen op tal van momenten niemand op de klantendienst aan de lijn gekregen te hebben, ik heb ook gezegd dat mijn probleem is dat mijn huis niet gereed is voor een installatie, dus vriendelijk verzocht de geboekte afspraak te annuleren tot ik terug contact opnemen zou, in plaats daarvan is mijn abonnement geannuleerd, toch niet helemaal wat ik vroeg...

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen