Profil de KiwanisEurope

Apprenti pisteur

 • 

5  messages

mercredi 2 avril 2025 12:45

Klantenzone

Wij zijn SOHO klant.

We hebben Internet op twee locaties en 5 mobiele telefoons.

Jammer genoeg is het na een maand nog steeds niet mogelijk om onze telefoons en facturen te zien in de klantenzone.

Wij zien enkel het internet van onze hoofdlocatie in onze klantenzone.

Ik heb al meer dan een uur aan de telefoon gewacht op geen antwoord dus ik hoop via deze weg met minder frustratie een antwoord te krijgen.

Niet de beste nieuwe klantenervaring. Het klantenportaal van Telenet stelt niet veel voor maar dat van Orange is op dit ogenblik nog zwakker.

Chef pisteur

 • 

99  messages

il y a 4 mois

Heb je de app al geïnstalleerd 

Apprenti pisteur

 • 

5  messages

Ja. Daar zie ik alleen mijn eigen mobiel nummer plus de laatste factuur van al de mobiele nummers.

Is dus ook verre van alles.

Sage

 • 

7.6K  messages

il y a 4 mois

@KiwanisEurope  een goedemiddag,

ik vermoed dat alleen die waardat het abonnement op staat

alles kan zien. 

Het klantenportaal is heel goed en zorgvuldig uitgelegd.

Download de My Orange App en zet je telefoonnummer erin. 

Je kan het ook via deze weg doen,

https://www.orange.be/nl/e-services/login

Succes.

2025.jpg

 

Apprenti pisteur

 • 

5  messages

Ik ben de algemeen directeur van onze vzw en ik heb de bestelling geplaatst (alles via de telefoon) en heb mijn email en gsm nummer vermeld.

Sage

 • 

7.6K  messages

@KiwanisEurope je zegt het zelf al hé. 

Als je alles hebt besteld staat ook alles op jouw naam. 

Je kan misschien een berichtje doen via FB Messenger. 

En boekhoudkundig kan  dat even duren ligt eraan op welke dag je dat hebt afgesloten. 

 

Guerisseur expérimenté

 • 

599  messages

il y a 4 mois

Hey @KiwanisEurope ,

Om te beginnen moet je eerst de werking van Orange en hun facturatie wat begrijpen.

1. Iedere internet installatie heeft z'n eigen klantennummer. Jij hebt 2 installaties, dus zullen dit 2 klantennummers zijn.

2. Iedere factuur kan slechts 1 klantnummer bevatten. Dus jij zal 2 verschillende facturen ontvangen. Een factuur met internet op de éne locatie en nog een factuur met internet en de GSM's van de 2de locatie.
Mogelijks hebben ze de 5 GSM's verspreid over de 2 facturen (dat komt net iets goedkoper uit zelfs).
 
3. Je kan via de klantenzone/My Orange app slechts 1 klantnummer/factuur bekijken per registratie. 

Voorbeeld: 1 
Alle gsmnr's staan op 1 factuur samen met internet van adres A. Je registreert jezelf op de website van Orange met 1 van de gsmnrs. Je zal alle gsmnr's kunnen zien en internet van adres A. Dat is tenminste, als het gsmnr die werd gebruikt om jezelf te registreren, hoofdgebruiker is. Zoniet, dan zie je enkel dat bepaald gsmnr en niet de andere diensten. 
Wil je adres B ook kunnen zien? Dan zal je nog een login moeten aanmaken op de website en gebruik hiervoor geen GSMnr maar het internetnummer/easy switch ID (terug te vinden op de factuur van adres B, linksboven).

Voorbeeld 2:
Gsmnr 1 en 2 staan samen op de factuur met adres A. Je gebruikt één van beide nr's om een login aan te maken op de website. Je ziet dan GSMnr 1 & 2 + internet van adres A.
Wil je gsmnr 3, 4 & 5 ook zien samen met adres B, dan moet je een extra login aanmaken met één van de 3 nr's.

Op de My Orange app zie je enkel de diensten en factuur die gelinkt is aan het telefoonnummer waarmee je de app geregistreerd hebt. 





Apprenti pisteur

 • 

11  messages

@Pletse ik vind dit zo ingewikkeld. Het moet voor directeur/bedrijfsleider etc toch eenvoudiger kunnen zijn om een overzicht te krijgen? Ik kan begrijpen dat de werking zo is, maar voor een klant moet het overzicht toch eenvoudig gebracht en te bereiken zijn? 

Guerisseur expérimenté

 • 

599  messages

Hey @Kristin ,

Het kan gemakkelijker. Daarom heeft Orange ook de business-tak.
Met business heb mogelijkheden zat over hoe er gefactureerd wordt...

Particulier en zelfstandigen (Soho) zijn dezelfde abonnementen/diensten/facturatie, business is nog iets apart. Velen kiezen voor het zelfstandige pakket terwijl je vanaf 1 GSMnr al businessklant kunt worden.

Apprenti pisteur

 • 

11  messages

il y a 3 mois

@KiwanisEurope heb je al meer duidelijkheid gekregen ondertussen? 

 

Loading...