Apprenti pisteur
•
5 messages
Klantenzone
Wij zijn SOHO klant.
We hebben Internet op twee locaties en 5 mobiele telefoons.
Jammer genoeg is het na een maand nog steeds niet mogelijk om onze telefoons en facturen te zien in de klantenzone.
Wij zien enkel het internet van onze hoofdlocatie in onze klantenzone.
Ik heb al meer dan een uur aan de telefoon gewacht op geen antwoord dus ik hoop via deze weg met minder frustratie een antwoord te krijgen.
Niet de beste nieuwe klantenervaring. Het klantenportaal van Telenet stelt niet veel voor maar dat van Orange is op dit ogenblik nog zwakker.
Henk
Chef pisteur
•
99 messages
il y a 4 mois
Heb je de app al geïnstalleerd
1
0
Josette
Sage
•
7.6K messages
il y a 4 mois
@KiwanisEurope een goedemiddag,
ik vermoed dat alleen die waardat het abonnement op staat
alles kan zien.
Het klantenportaal is heel goed en zorgvuldig uitgelegd.
Download de My Orange App en zet je telefoonnummer erin.
Je kan het ook via deze weg doen,
https://www.orange.be/nl/e-services/login
Succes.
2
Pletse
Guerisseur expérimenté
•
599 messages
il y a 4 mois
Hey @KiwanisEurope ,
Om te beginnen moet je eerst de werking van Orange en hun facturatie wat begrijpen.
1. Iedere internet installatie heeft z'n eigen klantennummer. Jij hebt 2 installaties, dus zullen dit 2 klantennummers zijn.
2. Iedere factuur kan slechts 1 klantnummer bevatten. Dus jij zal 2 verschillende facturen ontvangen. Een factuur met internet op de éne locatie en nog een factuur met internet en de GSM's van de 2de locatie.
Mogelijks hebben ze de 5 GSM's verspreid over de 2 facturen (dat komt net iets goedkoper uit zelfs).
3. Je kan via de klantenzone/My Orange app slechts 1 klantnummer/factuur bekijken per registratie.
Voorbeeld: 1
Alle gsmnr's staan op 1 factuur samen met internet van adres A. Je registreert jezelf op de website van Orange met 1 van de gsmnrs. Je zal alle gsmnr's kunnen zien en internet van adres A. Dat is tenminste, als het gsmnr die werd gebruikt om jezelf te registreren, hoofdgebruiker is. Zoniet, dan zie je enkel dat bepaald gsmnr en niet de andere diensten.
Wil je adres B ook kunnen zien? Dan zal je nog een login moeten aanmaken op de website en gebruik hiervoor geen GSMnr maar het internetnummer/easy switch ID (terug te vinden op de factuur van adres B, linksboven).
Voorbeeld 2:
Gsmnr 1 en 2 staan samen op de factuur met adres A. Je gebruikt één van beide nr's om een login aan te maken op de website. Je ziet dan GSMnr 1 & 2 + internet van adres A.
Wil je gsmnr 3, 4 & 5 ook zien samen met adres B, dan moet je een extra login aanmaken met één van de 3 nr's.
Op de My Orange app zie je enkel de diensten en factuur die gelinkt is aan het telefoonnummer waarmee je de app geregistreerd hebt.
2
0
Kristin
Apprenti pisteur
•
11 messages
il y a 3 mois
@KiwanisEurope heb je al meer duidelijkheid gekregen ondertussen?
0
0