annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Levering Gsm

Topic gestart op: 05-05-20 14h08

Antwoorden: 9 antwoorden

Rumblerat
Gewaardeerd verkenner

Levering Gsm

OPGELOST

Ik heb op 28/4 een gsm besteld nu zijn we een week verder nog niets, heb al gebeld maar krijg dan iemand aan de lijn die nauwelijks nederlands spreekt en kan/wil mij niet verder helpen.

Ook al een bericht gestuurd maar krijg geen antwoord enkel een mail ontvangen van het orderbevestiging en dat de gsm binnen de 2 werkdagen zou bezorgd worden al had ik op 5 dagen gerekend met deze tijd.

Kan mij iemand desnoods helpen met een rechtstreeks nr aub .

Mvg Carina

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Rumblerat
Gewaardeerd verkenner

Dit heb ik al verschillende keren gedaan maar ze antwoorden gewoon niet !

Zelfs een op hun FB maar ze verwijderen het, ik heb zelfs een afspraak gemaakt voor de winkel om mijn gsm te laten maken maar dit kon niet en hebben daar zelf gezegd bestel één op de site en binnen de week is die bij U, ik kan niet zonder zit in de zorg dus heb die nodig heb nu tijdelijk 1 maar daar kan ik niks mee pfff

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Gregory
Wijze
Wijze

Er is overal wat vertraging @Rumblerat Orange is overladen, BPost ook

Er is geen rechtstreeks nummer.  Enige wat je kan doen is naar Orange Be gaan op facebook en daar via messenger een bericht sturen.

Rumblerat
Gewaardeerd verkenner

Dit heb ik al verschillende keren gedaan maar ze antwoorden gewoon niet !

Zelfs een op hun FB maar ze verwijderen het, ik heb zelfs een afspraak gemaakt voor de winkel om mijn gsm te laten maken maar dit kon niet en hebben daar zelf gezegd bestel één op de site en binnen de week is die bij U, ik kan niet zonder zit in de zorg dus heb die nodig heb nu tijdelijk 1 maar daar kan ik niks mee pfff

 

Im
Gewaardeerd verkenner

Bij mij is al 23 dagen wachten  op mij gsm en ook bevestiging  nr gekrijgen  nog niks  15 Keer  gebelt  leugenaars  bij ander mensen   meer dan twee manden  wachten ook  niks best naar polite gaan ik ga dat ook doen Al's mij gsm niet dinsdag komt ga ik dat doen

Rumblerat
Gewaardeerd verkenner

Ik heb hem vorige week gekregen na veel bellen 

 

Leden met de meeste pluimen