Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-05-20 14h08
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb op 28/4 een gsm besteld nu zijn we een week verder nog niets, heb al gebeld maar krijg dan iemand aan de lijn die nauwelijks nederlands spreekt en kan/wil mij niet verder helpen.
Ook al een bericht gestuurd maar krijg geen antwoord enkel een mail ontvangen van het orderbevestiging en dat de gsm binnen de 2 werkdagen zou bezorgd worden al had ik op 5 dagen gerekend met deze tijd.
Kan mij iemand desnoods helpen met een rechtstreeks nr aub .
Mvg Carina
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dit heb ik al verschillende keren gedaan maar ze antwoorden gewoon niet !
Zelfs een op hun FB maar ze verwijderen het, ik heb zelfs een afspraak gemaakt voor de winkel om mijn gsm te laten maken maar dit kon niet en hebben daar zelf gezegd bestel één op de site en binnen de week is die bij U, ik kan niet zonder zit in de zorg dus heb die nodig heb nu tijdelijk 1 maar daar kan ik niks mee pfff
Er is overal wat vertraging @Rumblerat Orange is overladen, BPost ook
Er is geen rechtstreeks nummer. Enige wat je kan doen is naar Orange Be gaan op facebook en daar via messenger een bericht sturen.
Dit heb ik al verschillende keren gedaan maar ze antwoorden gewoon niet !
Zelfs een op hun FB maar ze verwijderen het, ik heb zelfs een afspraak gemaakt voor de winkel om mijn gsm te laten maken maar dit kon niet en hebben daar zelf gezegd bestel één op de site en binnen de week is die bij U, ik kan niet zonder zit in de zorg dus heb die nodig heb nu tijdelijk 1 maar daar kan ik niks mee pfff
Bij mij is al 23 dagen wachten op mij gsm en ook bevestiging nr gekrijgen nog niks 15 Keer gebelt leugenaars bij ander mensen meer dan twee manden wachten ook niks best naar polite gaan ik ga dat ook doen Al's mij gsm niet dinsdag komt ga ik dat doen
Ik heb hem vorige week gekregen na veel bellen