annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn nummer bijhouden

Topic gestart op: 14-12-19 10h22

Antwoorden: 4 antwoorden

tworuss
Gewaardeerd verkenner

Mijn nummer bijhouden

OPGELOST

Hallo!

ik heb een nieuwe simkaart nodig, maar ik wil mijn nummer nog steeds hebben.. wat moet ik doen?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@tworuss  er zijn twee manier om dit te doen .

1 ) u kan naar een shop gaan en daar een simkaart vragen en uw huidige nummer bij Orange of van de andere provider erop laten zetten . Op die manier behoud u uw nummer.

 2 ) u kan het ook online bestellen via uw klantenzone als u al klant bent van Orange , dan zetten ze uw nummer ook op die kaart. Binnen de twee werk dagen is uw kaartje dan per post thuis. Of u kan online bestellen als het gaat om een overdracht. Aan u de keus 🙂

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Gregory
Wijze
Wijze

Naar een shop gaan.  Daar krijg je een andere, wordt je oude gedesactiveerd en je nieuwe geactiveerd.  Kan een paar uur duren vooraleer de nieuwe actief is

 

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Even toevoegen dat als je een simkaart online aanvraagt via de klantenzone dit een leeg simkaartje is , dit is zeer handig als je een reserve simkaart wilt indien je huidige simkaart aan vernieuwing toe is ( zo moet je niet naar de winkel gaan om nieuwe simkaart te gaan halen ) , Ik ben met deze optie dan ook zeer tevreden !!!

 

Groetjes,

KJ

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@tworuss  er zijn twee manier om dit te doen .

1 ) u kan naar een shop gaan en daar een simkaart vragen en uw huidige nummer bij Orange of van de andere provider erop laten zetten . Op die manier behoud u uw nummer.

 2 ) u kan het ook online bestellen via uw klantenzone als u al klant bent van Orange , dan zetten ze uw nummer ook op die kaart. Binnen de twee werk dagen is uw kaartje dan per post thuis. Of u kan online bestellen als het gaat om een overdracht. Aan u de keus 🙂

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


tworuss
Gewaardeerd verkenner

Bedankt!!

Leden met de meeste pluimen