- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Mijn nummer bijhouden
Hallo!
ik heb een nieuwe simkaart nodig, maar ik wil mijn nummer nog steeds hebben.. wat moet ik doen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@tworuss er zijn twee manier om dit te doen .
1 ) u kan naar een shop gaan en daar een simkaart vragen en uw huidige nummer bij Orange of van de andere provider erop laten zetten . Op die manier behoud u uw nummer.
2 ) u kan het ook online bestellen via uw klantenzone als u al klant bent van Orange , dan zetten ze uw nummer ook op die kaart. Binnen de twee werk dagen is uw kaartje dan per post thuis. Of u kan online bestellen als het gaat om een overdracht. Aan u de keus 🙂
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Naar een shop gaan. Daar krijg je een andere, wordt je oude gedesactiveerd en je nieuwe geactiveerd. Kan een paar uur duren vooraleer de nieuwe actief is
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo,
Even toevoegen dat als je een simkaart online aanvraagt via de klantenzone dit een leeg simkaartje is , dit is zeer handig als je een reserve simkaart wilt indien je huidige simkaart aan vernieuwing toe is ( zo moet je niet naar de winkel gaan om nieuwe simkaart te gaan halen ) , Ik ben met deze optie dan ook zeer tevreden !!!
Groetjes,
KJ
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@tworuss er zijn twee manier om dit te doen .
1 ) u kan naar een shop gaan en daar een simkaart vragen en uw huidige nummer bij Orange of van de andere provider erop laten zetten . Op die manier behoud u uw nummer.
2 ) u kan het ook online bestellen via uw klantenzone als u al klant bent van Orange , dan zetten ze uw nummer ook op die kaart. Binnen de twee werk dagen is uw kaartje dan per post thuis. Of u kan online bestellen als het gaat om een overdracht. Aan u de keus 🙂
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Bedankt!!