annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel betalen in apple app store

Topic gestart op: 05-11-22 11h01

Antwoorden: 7 antwoorden

DDKFLAIR
Gewaardeerd verkenner

Mobiel betalen in apple app store

Hallo. Onlangs zag ik dat het mobiel betalen in de apple app store mogelijk is. Had dit ingesteld en dat werkte. Onlangs moet er iets aangepast zijn waardoor deze optie niet meer werkt voor orange klanten. Ik krijg steeds de melding dat deze optie enkel beschikbaar is voor orange, base en proxi nummers. En ja wij hebben dus een orange nummer. 

Ik probeer dit op een iphone 13. Mijn zoon kocht onlangs ook een iphone 13 en voor hem werkt deze optie ook niet.

Is er weet van een probleem of kunnen we iets doen om dit op te lossen?

Bedankt voor de hulp.

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@DDKFLAIR 

Zelf koop ik niks via de factuur van mijn provider , vind dat aankopen van derden en mijn gsm rekening apart moeten blijven. Maar goed dat is mijn eigen ding en dat gezegd hebbende heb ik dus niet echt een idee hoe dit kan. Je zegt dat het gewerkt heeft maar wanneer heeft dat gewerkt en hoe lang heeft dit gewerkt ? 

Check eens hoeveel aankopen je al gedaan hebt want er zijn limieten aan verbonden om die aankopen te doen. 

Scherm­afbeelding 2022-11-06 om 08.23.21.png

Dat dien je dan eens te checken. Moest het zo zijn dat je het limiet  niet hebt overschreden check eens of multimedia aankopen nog actief staat , misschien is dit uitgeschakeld om één of andere reden.  

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
DDKFLAIR
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor het antwoord. Het heeft gewerkt een aantal maanden terug. Misschien werkt het niet meer na een ios update. Het probleem is dat we zelfs on gsm nummer niet meer kunnen instellen om mobiel te betalen. Ik voeg een foto toe van de melding die we krijgen. 

Wij gebruiken herlaad kaarten en het overtollige geld op de kaart gebruiken we voor app aankopen. Wat nu dus niet meer kan. Wel nog even meegeven dat dit op android wel nog perfect werkt.

Heb ook een tweet gestuurd naar orange maar jammer genoeg nog geen antwoord.

Grtz

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@DDKFLAIR 

Dus je steekt jou simkaart in een Android toestel en dan werkt het wel ? Of is dat iemand die mee op de factuur staat maar dan met een ander nummer ? 

Kun je niet eens simpel proberen om het gsm nummer te verwijderen en dan opnieuw in te geven zodat je alles opnieuw kan instellen ? 

Ja het kan zijn dat het met de nieuwe IOS te maken heeft. Soms is het idd zo dat bepaalde functies niet werken na een update. Het zou niet bedoeling mogen zijn maar ja het kunnen bugs zijn of dergelijke. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
DDKFLAIR
Gewaardeerd verkenner

Beste leden . Ik ben nog steeds op zoek naar een oplossing voor dit probleem.  Verschillende tickets maar weinig antwoord. Van apple kreeg ik de melding dat er een probleem moet zijn met de database van orange want we blijven een bericht krijgen dat we moeten beschikken over een geldig nummer.  Ik vind het jammer dat we de diensten die duidelijk op de website van orange staan niet kunnen gebruiken.  Alle hulp is welkom . Thx

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen