Pisteur confirmé
•
4 messages
Mobiel betalen in apple app store
Hallo. Onlangs zag ik dat het mobiel betalen in de apple app store mogelijk is. Had dit ingesteld en dat werkte. Onlangs moet er iets aangepast zijn waardoor deze optie niet meer werkt voor orange klanten. Ik krijg steeds de melding dat deze optie enkel beschikbaar is voor orange, base en proxi nummers. En ja wij hebben dus een orange nummer.
Ik probeer dit op een iphone 13. Mijn zoon kocht onlangs ook een iphone 13 en voor hem werkt deze optie ook niet.
Is er weet van een probleem of kunnen we iets doen om dit op te lossen?
Bedankt voor de hulp.

patrick2
Super User
•
11.2K messages
@DDKFLAIR
Zelf koop ik niks via de factuur van mijn provider , vind dat aankopen van derden en mijn gsm rekening apart moeten blijven. Maar goed dat is mijn eigen ding en dat gezegd hebbende heb ik dus niet echt een idee hoe dit kan. Je zegt dat het gewerkt heeft maar wanneer heeft dat gewerkt en hoe lang heeft dit gewerkt ?
Check eens hoeveel aankopen je al gedaan hebt want er zijn limieten aan verbonden om die aankopen te doen.
Dat dien je dan eens te checken. Moest het zo zijn dat je het limiet niet hebt overschreden check eens of multimedia aankopen nog actief staat , misschien is dit uitgeschakeld om één of andere reden.
6
0