annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiele data bijkopen als je mobiele data op is

Topic gestart op: 08-12-19 12h49

Antwoorden: 31 antwoorden

Alrik
Gewaardeerd verkenner

Mobiele data bijkopen als je mobiele data op is

OPGELOST

Het is onmogelijk om met de app mobiele data bij te kopen als je mobiele data op is. 

Je zou de app nog moeten kunnen gebruiken, ook als je data op is, zodat je op zijn minst data kan bijkopen. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  daarmee dat ik Totem ook even erbij vermeld heb. Misschien kunnen die wel zien of het mogelijk is dit werkend te maken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

31 ANTWOORDEN 31
Viktor
Aspirant scout

Ja, dit is idd een probleem maar ook wel logisch en valt niet op te lossen denk ik.

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Het is onmogelijk om met de app mobiele data bij te kopen als je mobiele data op is. 
 

Je zou de app nog moeten kunnen gebruiken, ook als je data op is, zodat je op zijn minst data kan bijkopen. 

Ugh @Alrik,

Je hebt altijd de mogelijkheid om mobiele data bij te kopen via je klantenzone en je My Orange App. De klantendienst (gratis oproep via het nummer 5000)  kan dit voor je in orde brengen. 

De webcare stamleden op sociale media hebben ook een toegang om mobiele data op je nummer toe te voegen.
Je hebt dus veel verschillende mogelijkheden om je mobiele data te herladen.
Aarzel zeker om onze pagina "Surfherlaadbeurten" te checken voor meer info !

Totem's zonnegroeten,

Totem

Alrik
Gewaardeerd verkenner

Als je mobiele data op is en je hebt geen WiFi ter beschikking, kan je buiten 5000 bellen niet herladen. Mijn punt is dat als je mobiele data opgebruikt is en je geen WiFi ter beschikking hebt, de app niet meer functioneel is, wat jammer is.
Er was vroeger een formule om Facebook en Twitter gratis te raadplegen, ook als je mobiele data op was. Diezelfde methode zou toegepast moeten worden op de orange app, zodat deze nog relevant is op deze momenten. Dat zou volgens mij veel gebruiksvriendelijker zijn, maar dat ben ik.

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Als je mobiele data op is en je hebt geen WiFi ter beschikking, kan je buiten 5000 bellen niet herladen. Mijn punt is dat als je mobiele data opgebruikt is en je geen WiFi ter beschikking hebt, de app niet meer functioneel is, wat jammer is.
Er was vroeger een formule om Facebook en Twitter gratis te raadplegen, ook als je mobiele data op was. Diezelfde methode zou toegepast moeten worden op de orange app, zodat deze nog relevant is op deze momenten. Dat zou volgens mij veel gebruiksvriendelijker zijn, maar dat ben ik.

Ugh @Alrik,

Om efficient te zijn moet de app zijn datas naar onze database kunenn sturen. Dat werkt immers via mobiele data (wat meest efficient is). Dus zonder 4G is het gewoon onmogelijk :s

Pas op, je My Orange app verbruikt niets en is wel gratis. Je zult wel bepaalde opties verliezen als je geen data niet meer hebt, maar je app verbruikt geen data.

Het wordt duidelijk geschreven op onze My Orange pagina : "Maak je geen zorgen over je surfvolume: Het gebruik is gratis in België en in het buitenland (met uitzondering het gebruik van gps voor de lokalisatie van Orange-shops, hiervan krijg je een pop-up waarschuwing in de app zelf).

Surfverbruik binnen de My Orange-app is volledig gratis (...)"

Totem's zonnegroeten,

Totem

Leden met de meeste pluimen