Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-12-19 12h49
Antwoorden: 31 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het is onmogelijk om met de app mobiele data bij te kopen als je mobiele data op is.
Je zou de app nog moeten kunnen gebruiken, ook als je data op is, zodat je op zijn minst data kan bijkopen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Thanks! Vriendelijk dat je even helpt.
@Leentje1973 je kan dat ten aller tijde aankopen via je Orange app of online of in de klantenzone. Daar hoef je niet mee te wachten tot maandag. Misschien kan het wel interessant zijn om eens te kijken naar een Go plus of Go intense. Dat kan er misschien voor zorgen dat je niet meer moet bijkopen , het is maar als advies bedoeld want je maakt die keus zelf. Als je zegt dit is een eenmalige aankoop voor data hoef je niet verder te kijken dan zal je wel toekomen.
@Alrik even terug komend op het antwoordt voor de data bij te kopen zou het denk ik mogelijk moeten zijn.
Heb een stukje gevonden waarbij staat dat het verbruik van de app geheel gratis is en dat men ook dus nog belwaarde op de herlaadkaart kan zetten , voor diegene die een herlaadkaart hebben.
Maak je geen zorgen over je surfvolume: Het gebruik is gratis in België en in het buitenland (met uitzondering het gebruik van gps voor de lokalisatie van Orange-shops, hiervan krijg je een pop-up waarschuwing in de app zelf).
Surfverbruik binnen de My Orange-app is volledig gratis, maar het herladen via de bank-applicaties is betalend. Als je bijvoorbeeld al je surfvolume verbruikt hebt, kan je niet meer via elektronische betaling herladen in de My Orange-app. Je kan nog wel een herlaadticket ingeven in de app en op die manier je belwaarde herladen. Of je kan iemand anders vragen om jouw belwaarde via hun app te herladen.
@Totem hoe zit het dan met het bijkopen van data via de app ?
Je hebt het antwoord toch zelf gegeven:
Als je bijvoorbeeld al je surfvolume verbruikt hebt, kan je niet meer via elektronische betaling herladen in de My Orange-app.
Het zal dus gewoonweg niet lukken ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |