annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiele data bijkopen als je mobiele data op is

Topic gestart op: 08-12-19 12h49

Antwoorden: 31 antwoorden

Alrik
Gewaardeerd verkenner

Mobiele data bijkopen als je mobiele data op is

OPGELOST

Het is onmogelijk om met de app mobiele data bij te kopen als je mobiele data op is. 

Je zou de app nog moeten kunnen gebruiken, ook als je data op is, zodat je op zijn minst data kan bijkopen. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  daarmee dat ik Totem ook even erbij vermeld heb. Misschien kunnen die wel zien of het mogelijk is dit werkend te maken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

31 ANTWOORDEN 31
Leentje1973
Veteraan verkenner

Idd goed voor 1x herladen, thats it. 

Fijne avond.

Leentje1973
Veteraan verkenner

Ben vandaag overgestapt nr een ander abonnement, voor amper een euro meer heb ik nu 15Gb ipv 8Gb. Dus ik kan wel wat streamen nu. Ik doe dat nu ook aan een veel lagere streamingskwaliteit dus kom veel langer toe. Grtjs

Surfer
Ervaren genezer

Als je het kan gebruiken, dan zou ik zeggen, maak daar gebruik van.

We weten dat Orange heel veel mogelijkheden biedt aan schappelijke prijzen, waar bij providers duurder zijn.

Wij hebben hier 4GB cadeau gekregen bij een mobiel en dat is mooi mee genomen.

Toppie!

0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

Overigens, de melding van 10 euro extra verschijnt nergens in mijn app. Hoe weet ik of ze wel ok is? Ik kreeg een sms dat de aanvraag werd behandeld, maar zie concreet geen extra 10 euro staan in het overzicht vd app. En ik wil niet per ongeluk dus opnieuw en dus dubbel activeren. Komt dat niet in het overzicht te staan normaal?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Leentje1973  wel even wachten tot de verwerking gedaan is en je een sms krijgt dat het in orde is. Ook zie je dan in je app dat er extra bijgekocht is. Dat het bedrag er nog niet staat dat kan dat kan je ook pas morgen zien ten laatste. Maar zoals ik al zei wacht tot je de bevestiging hebt gehad dat het in orde dus dat de aanvraag behandeld is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen