Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-01-21 17h35
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste, waarom wordt de My Orange app niet meer bijgewerkt? Staat nog altijd op 29-12-2020. Er gebeurt gewoon niks meer. Wreed ambetant hoor. Vooral voor mobiel internet hè.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dat is graag gedaan. De app geeft bij mij soms ook problemen en kijk ik als back up ook even naar de website versie. Kan je dat gebruiken als second opinion. Zoals ik zei geeft de app bij mij soms ook problemen en vaak is het gewoon de dag nadien wel ok. Of niet en moet ik blijven proberen om vb opties beheren te openen en soms werkt het wel en soms niet. De app is niet echt altijd correct en gebruiksvriendelijk naar mijn mening.
p.S indien je tevreden bent met je antwoord mag je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉
Heb je in uw posts een fout gemaakt die je wil rechtzetten of heb je om een welbepaalde reden uw posts tweemaal gepost?
Als het gaat om een correctie is het misschien nuttig om te weten dat je gedurende een uur na plaatsing de tijd hebt om uw eigen post te bewerken. Daartoe klik je op de drie verticale bollekes rechts boven de post en kiest dan "Antwoord bewerken". Niet vergeten daarna op te slaan.
Is het niet is om iets te corrigeren, dan is het iets dat "not done" is. Je post niet tweemaal hetzelfde.
Waarom dit 2 keer gepost wordt weet ik niet.
Net als de app heeft ook het forum last van bugs merk ik. Ik kreeg na aanpassen bericht een rode balk met foutmelding:
De gekozen actie kan helaas niet voltooid worden.
Printscreen toevoegen lukt ook niet gezien ik een melding kreeg dat .jpeg niet wordt ondersteund. Enkel .jpg, gif en png.
Zo heb ik nog wel wat errors tegengekomen in de IT van Orange. Zowel in de app, als in het klantenportaal als nu op dit forum.
Ik weet dat ik mijn post kan bewerken, wat hier ook de bedoeling was. Typefouten enzo.
Jammer dat je denkt aan expres dubbel posten. Komt over als een wijzende vinger terwijl dit niet de bedoeling was.
Even een misverstandje rechtzetten: ik heb niet gezegd dat je met opzet dubbelpost. Ik heb gezegd dat dit een mogelijkheid is wanneer er eigenlijk aan de tweede post niets veranderd is ten opzichte van de eerste post. En dit enkel wanneer dit opzettelijk gebeurd is.
In uw geval ligt er een technische storing aan de basis. In dat geval kan u inderdaad niets verweten worden.
Mijn excuses als dat verkeerd overgekomen is.
Mag ik u een tip geven moest dat nog eens voorvallen? Editeer uw tweede post, die er dus onbedoeld staat, verwijder de tekst en schrijf erin iets in de aard van: "tekst verwijderd, dubbele post door technische storing". Iedereen weet dan hoe de vork in de steel zit en iedereen weet ook dat wij een post, eenmaal geplaatst, niet kunnen verwijderen. Op deze manier kan je dat dus elegant oplossen.
Excuses aanvaard.
Ik kan de post niet meer bewerken gezien deze ouder zijn dan 1 uur.
Ik weet niet of u via de website op het forum zit of dit eventueel gebruiksvriendelijker is maar momenteel zijn deze post rechtstreeks vanop de gsm gedaan. Vandaar ook de issues met JPEG. Wanneer ik een afbeelding in een post wil laden vanuit de afbeelding op mijn gsm is dit blijkbaar steeds een JPEG. Deze kunnen uiteraard altijd omgevormd worden via een of andere programma of site maar dit is niet gebruiksvriendelijk op een mobiele gsm. Vandaar, via een webbrowser zal dit waarschijnlijk veel gebruiksvriendelijker zijn maar via gsm niet. Andere vreemde eenden zijn dat ik bijvoorbeeld je laatste post niet zie wanneer ik via het forum naar dit topic ga. Ik zie wel je laatste bericht als ik direct naar je bericht ga via de link ik in de mail ontvang wanneer iemand antwoord.
Tot slot merk ik soms ook dat er achter een topic soms 10 pagina’s vermeld staan maar wanneer ik dit open ik maar 1 pagina zie.
Dit gezegd zijnde bekijk ik mijn ervaringen op dit forum verder en zal ik dit ook eens vergelijken met de webbrowser versie of dit gebruiksvriendelijker werkt.
ik kan u garanderen dat het via een webbrowser op PC duizend keer beter gaat dan via de foon. Ik heb een link op mijn foon staan maar gebruik hem nooit.
Wat die extensie wijzigen betreft: ik verander meestal gewoon de extensie gewoon handmatig. Heeft tot nu to altijd gewerkt. tussen JPG en JPEG welteverstaan. Andere switches doe ik meestal met Paint en "opslaan als".
Voor die verschillen bij het lezen: ik vermoed dat de browser op uw foon met veel cache werkt. Daarom zie je de laatste wijzigingen niet meteen wanneer je er naartoe surft. Volg je daarentegen een link naar iets waar je nog niet geweest bent is uw foon wel verplicht om zijn info te verversen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |