annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My Orange app

Topic gestart op: 07-01-21 17h35

Antwoorden: 14 antwoorden

Ludovique666
Gewaardeerd verkenner

My Orange app

OPGELOST

Beste, waarom wordt de My Orange app niet meer bijgewerkt? Staat nog altijd op 29-12-2020. Er gebeurt gewoon niks meer. Wreed ambetant hoor. Vooral voor mobiel internet hè.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Lotus-3C
Veteraan verkenner

@Ludovique666 

Dat is graag gedaan. De app geeft bij mij soms ook problemen en kijk ik als back up ook even naar de website versie. Kan je dat gebruiken als second opinion. Zoals ik zei geeft de app bij mij soms ook problemen en vaak is het gewoon de dag nadien wel ok. Of niet en moet ik blijven proberen om vb opties beheren te openen en soms werkt het wel en soms niet. De app is niet echt altijd correct en gebruiksvriendelijk naar mijn mening.

p.S indien je tevreden bent met je antwoord mag je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
Lotus-3C
Veteraan verkenner

 

@Ludovique666 
Nog een optie is om onder instellingen de app sessie te herininitialiseren.

Wat je ook eens kan nakijken is door naar je klantenportaal te gaan en via gewone pc eens in te loggen. Zie je daar onder je gegeven hetzelfde als op de app of zijn deze daar wel bijgewerkt.

In het begin bij klant te worden zag ik ook een verschil tussen de verbruiksgegevens die in de app werden getoond ten opzichte die van in te loggen via de website op je eigen klantenportaal. Via de website kan je ook meer zien en instellen dan via de app.

 

 

Lotus-3C
Veteraan verkenner

Nog een optie is om onder instellingen de app sessie te herininitialiseren.

Wat je ook eens kan nakijken is door naar je klantenportaal te gaan en via gewone pc eens in te loggen. Zie je daar onder je gegeven hetzelfde als op de app of zijn deze daar wel bijgewerkt.

In het begin bij klant te worden zag ik ook een verschil tussen de verbruiksgegevens die in de app werden getoond ten opzichte die van in te loggen via de website op je eigen klantenportaal. Via de website kan je ook meer zien en instellen dan via de app.

 

 

Ludovique666
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de tip. Net bekeken en daar is het wel bijgewerkt. Daar staat er 07-01. Blijkt toch wreed raar hoor. Maar tis wel een goede optie voor naar de klantenzone te gaan hè. Thanks. 

Lotus-3C
Veteraan verkenner

@Ludovique666 

Dat is graag gedaan. De app geeft bij mij soms ook problemen en kijk ik als back up ook even naar de website versie. Kan je dat gebruiken als second opinion. Zoals ik zei geeft de app bij mij soms ook problemen en vaak is het gewoon de dag nadien wel ok. Of niet en moet ik blijven proberen om vb opties beheren te openen en soms werkt het wel en soms niet. De app is niet echt altijd correct en gebruiksvriendelijk naar mijn mening.

p.S indien je tevreden bent met je antwoord mag je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉

Leden met de meeste pluimen