annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My orange app werkt niet

Topic gestart op: 23-02-18 00h59

Antwoorden: 10 antwoorden

San77
Aspirant verkenner

My orange app werkt niet

OPGELOST

Hallo, ik ben nu meer dan 3 maanden klant bij orange.

Als ik de app installeer krijg ik steeds Screenshot_2018-02-23-00-53-20.png

 Bij mijn kinderenkon ik de app wel installeren.

Kan iemand helpen?

(Heb de app al verschillende keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd)

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Kdennis
Ervaren verkenner

Hey San77,

Ik heb dit eerst ook voor gehad en heb toen de volgende stappen ondernomen:

  •  Verwijder de OrangeApp volledig;
  • Schakel WiFi uit;
  • Zorg dat mobiel internet op je toestel aanstaat; (haal desnoods sim van mobile vikings eruit om zeker te zijn dat je op het netwerk zit van Orange)
  • Dowload de OrangeApp opnieuw via je mobiel netwerk;
  • Eenmaal gedowload en geinstalleerd, open de app terwijl mobiel internet aanstaat.

Hoop dat het heeft gewerkt, laat je weten hoe het is gegaan?

Groetjes dennis

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Zipke  schreef:

Na de update werkt de app terug .maar het rare is . Ik ben al 12 maanden klant,  maar in de app staat nu abonnement koala 25 euro . Terwijl het maar 20 euro is . En puntje 2 voor de badges die je kan verdiepen. Ik heb een smartphone van Orange gekocht 799 met 100 euro korting.  Maar bij de vaste heb ik die niet open .staat koop een telefoon van Orange.  Wat ik al had gedaan .


Dat van die €5 verschil voor Koala is een oud zeer. In uw opties ga je een permanente korting van €5 zien staan, dus je betaalt effectief slechts € 20. Waarom Orange dat niet allang aangepast heeft is voor ieder van ons een raadsel ..
Wat die smartphone van Orange betreft: Om die badge te verdienen moet je een smartphone van het merk Orange kopen. Een foon van een ander merk in een Orange winkel kopen telt niet mee. En volgens mij is er geen Orange foon die € 799 kost, dus ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Kdennis
Ervaren verkenner

Hey San77,

Ik heb dit eerst ook voor gehad en heb toen de volgende stappen ondernomen:

  •  Verwijder de OrangeApp volledig;
  • Schakel WiFi uit;
  • Zorg dat mobiel internet op je toestel aanstaat; (haal desnoods sim van mobile vikings eruit om zeker te zijn dat je op het netwerk zit van Orange)
  • Dowload de OrangeApp opnieuw via je mobiel netwerk;
  • Eenmaal gedowload en geinstalleerd, open de app terwijl mobiel internet aanstaat.

Hoop dat het heeft gewerkt, laat je weten hoe het is gegaan?

Groetjes dennis

Zipke
Veteraan verkenner

Bedankt voor de tip .maar ik heb een simkaart van Orange zelf . Niet zoals mijn vriendin van mobile vikings. Maar nu werkt het weer .Na een update . Bedankt voor de uitleg .

0 pluimen
San77
Aspirant verkenner

Hallo, het is gelukt op deze manier.

Ik heb ondertussen wel geen mobile viking kaart meer.

Bedankt voor uw oplossing ☺

STEVEN
Gewaardeerd verkenner

Kijk ook hier eens

https://community.orange.be/t5/De-Orange-community/Elke-keer-opnieuw-in-de-app-inloggen-OPLOSSING/m-...

De dual simfunctie is vermoedelijk te boosdoener.

Ofwel wissel je de sims van plaats maar let dan wel op de instellingen, als je bvb data van mviking en tel van orange ingesteld hebt.

Leden met de meeste pluimen