Apprenti pisteur
•
2 messages
My orange app werkt niet
Hallo, ik ben nu meer dan 3 maanden klant bij orange.
Als ik de app installeer krijg ik steeds
Bij mijn kinderenkon ik de app wel installeren.
Kan iemand helpen?
(Heb de app al verschillende keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd)
Solution acceptée
Kdennis
Pisteur expérimenté
•
24 messages
il y a 7 ans
Hey San77,
Ik heb dit eerst ook voor gehad en heb toen de volgende stappen ondernomen:
Hoop dat het heeft gewerkt, laat je weten hoe het is gegaan?
Groetjes dennis
3
Cheetahke
Pisteur confirmé
•
8 messages
il y a 7 ans
Hoi San,
Ik zie linksboven My Orange staan: Orange en Mobile Vikings. Misschien dat de app connectie probeert te maken via Mobile Vikings ipv via Orange. Ik zou eens proberen om de app opnieuw te verwijderen, effe de simkaart van Mobile Vikings uit te schakelen, en dan de app opnieuw te installeren. Misschien dat die het dan wel goed doet.
Groetjes,
Anita
0
STEVEN
Pisteur confirmé
•
5 messages
il y a 7 ans
Kijk ook hier eens
https://community.orange.be/t5/De-Orange-community/Elke-keer-opnieuw-in-de-app-inloggen-OPLOSSING/m-p/700#M101
De dual simfunctie is vermoedelijk te boosdoener.
Ofwel wissel je de sims van plaats maar let dan wel op de instellingen, als je bvb data van mviking en tel van orange ingesteld hebt.
0
Zipke
Pisteur vétéran
•
37 messages
il y a 6 ans
Heb altijd hetzelfde. Krijg bericht ontvang u kerst cadeaus
1 pièce jointe
Screenshot_20191220-114920_My Orange.jpg
4
0