annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe sim

Topic gestart op: 14-06-24 18h52

Antwoorden: 2 antwoorden

Christophe88
Aspirant verkenner

Nieuwe sim

"

  • Online in je Klantenzone. Je kan je nieuwe simkaart erg gemakkelijk en in enkele kliks bestellen in de tab "Mijn toestellen". Je ontvangt je nieuwe kaart binnen enkele werkdagen met de post. Vervolgens kan je hem meteen online activeren in je Klantenzone. Deze dienst is volledig gratis."

 

Waar dan precies, zie de optie nergens. 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Christophe88 

Ik zie dat @Gregory het antwoord al heeft gegeven. Misschien een tijdelijke storing via My Orange. Je kan je dan begeven naar een Orange shop of wachten tot dit probleem is opgelost.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Dit zie ik @Christophe88 

Het is momenteel niet mogelijk een nieuwe simkaart aan te vragen via de klantenzone. Gelieve u te begeven naar de dichtstbijzijnde Orange shop indien u een nieuwe simkaart wenst aan te vragen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen