Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-05-20 12h33
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey Tribe.
Is het mogelijk om met een Tempo Giga herlaadkaart je nummer te wijzigen in hetzelfde account? Ik bedoel hiermee dus met behoud van je aantal jaren bij Orange. Een nieuwe herlaadkaart aanschaffen zou betekenen dat ik weer van 0 maanden start 🙂
Ps: ik had dit aan de klantendienst gevraagd maar ik krijg hier volledig de indruk dat ik meer online vind dan dat zij weten.
Groeten Stefan
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@StefanMsk ze weten je toch wel te vinden als het om marketing gaat. Zo ben ik lange tijd geleden eens uitgevallen tegen die van Proximus. Die belde altijd naar mijn partner , nooit mij om een gekke reden. Dus heb ik eens de telefoon gepakt en gezegd waar het op stond en sindsdien nooit meer gebeld. Daarbij heb ik op hun FB pagina heel groot geschreven dat ze de klanten niet moeten bellen. Als iemand klant wil worden gaat die persoon er zelf wel heen.
Wat ik er mee wil zeggen is dat ze je nummer toch wel achterhalen en je dan alsnog bellen. Kijk ook eens in je gsm dat je onbekende bellers niet kan ontvangen. Ik heb dat ook op mijn gsm staan en dat aangezet dus onbekende en anonieme bellers heb ik niet meer.
Dat laatste zinneke van @patrick2 is ook mijn advies dat ik u zou willen meegeven:
En zoals @patrick2 ook reeds aanhaalde, van nummer veranderen heeft niet veel zin. Vroeg of laat hebben ze u ook daar weer te pakken.
Beste @StefanMsk , @patrick2
Euhm, die vraag heb ik zelf nog nooit in de shop gekregen. Maar ik denk niet dat dit zomaar mogelijk is. Technisch gezien kan je wel naar een abonnement gaan van onbepaalde duur, nummer wijzigen en dan weer terug naar prepaid. Dan moet je wel opnieuw registreren enz. Normaal betaal je altijd op voorhand de factuur, dan zal dit eerst een factuur zijn van het abonnement en nadien een negatieve factuur van bijna hetzelfde.
Mocht ik een klant hebben in de winkel die dit specifiek vraagt zou ik eerder gewoon een nieuwe verkopen en intern vragen via mail om de voordelen manueel over te plaatsen.
Technisch gezien is het mogelijk maar dat is echt iets wat bijna niemand vraagt 😅
Hopelijk toch een degelijk antwoord op uw vraag.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
@TomB als een klant bij mij onbeleefd was aan de telefoon dan liet ik dat ook wel uitschijnen hoor en zei ik er ook gewoon iets op terug.
Ik weet dat een klant en eigenlijk iedereen met respect moet worden behandeld maar als ze je zelf al niet met respect behandelen dan moeten ze het andersom ook niet verwachten. Wat mijn moeder vroeger altijd zei :
Zoals je doet wordt je gedoet ! ( nee geen spel fouten erin dat is wat ze letterlijk zei )
Heel af en toe krijg ik nog zo eens een telefoontje, waarin iemand met een Nederlands accent begint met "Hier het incassobureau .." Ik heb die eens laten vertellen en nadat ze op het punt gekomen waren dat dreigden met een deurwaarder heb ik toen doodleuk gezegd: "nou, laat die deurwaarder maar komen, ik zal de koffie klaarzetten."
Het werd stil aan de overkant .. En toen heb ik ingehaakt ...
Vorige week nog zo eentje gekregen ..(Het was wel al lang geleden ...) Van het moment dat ik het woord incassobureau hoor hang ik nu op. Zonder boe of ba. Tenslotte zijn het bedriegers en afzetters. Daar hoef je niet beleefd tegen te zijn. En het nummer toegevoegd aan mijn blacklist. Want zonder nummerherkenning worden ze sowieso al meteen doorverwezen naar de voicemail. Ik heb er nog nooit eentje weten iets inspreken ...
Het zijn jammer genoeg soms niet enkel telefoontjes maar ook de vervelende sms’jes I.v.m bankzaken. Wij zijn slim genoeg om te weten dat we hier nergens op moete klikken maar ik kan me inbeelden dat sommige het geloven..
@StefanMsk helaas is er niks aan die sms'jes te doen. Je kan als provider nooit de gehele sms centrale blokkeren hiervoor. Ook is het jammer genoeg onmogelijk dit tegen te houden. Maar het is inderdaad goed zoals je reageert druk nergens op.
Logisch verstand gebruiken kom je het verst mee 😁