annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ongewild Playwing abonnement

Topic gestart op: 06-06-23 11h50

Antwoorden: 9 antwoorden

Brentsc19
Aspirant verkenner

Ongewild Playwing abonnement

Vanaf 2023 zag ik dat er elke week 10 euro aan een playwing abonnement wordt aangerekend aan mijn telefoonabonnement. Ik heb hier nooit naar gevraagd of dit geactiveerd. Is er een mogelijkheid om dit abonnement te stoppen?

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dit is een voorbeeld hoe het eruit ziet. Het staat meestal op één van de laatste pagina's. In dit geval is het verkorte nummer 9936 (32 voor het nummer is de landcode voor België, +32)

Schermafbeelding 2023-06-07 221839.png

0 pluimen
Brentsc19
Aspirant verkenner

701674E7-0D57-4D52-BEF8-20322ECB9708.jpeg

 staat er bij mij dus helaas nergens bij

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Vreemd dat er geen nummer bij staat... Best bellen naar de klantendienst om te vragen of ze dit kunnen blokkeren en eventueel crediteren vermits je niet weet hoe dit geactiveerd is geraakt en ongewenst is.
En vragen om multimedia aankopen te blokkeren zodat dit niet meer kan gebeuren in de toekomst.

0 pluimen
Case321
Veteraan verkenner

Klik 

Ga eens naar “Klik” en lees het tweede antwoord op de vraag.

Gevonden met “Playwing stopzetten” in Google.

Hopelijk lukt het via deze weg, want deze firma’s (Playwing) is niet de enige zijn voor mij persoonlijk “dieven”.

Maar ik denk toch dat jij of iemand die toegang heeft tot je telefoon ergens een verkeerd knopje moet hebben ingedrukt 😉

Yves

0 pluimen
Brentsc19
Aspirant verkenner

Hey Yves

Dit werkt jammer genoeg niet. Ik heb trouwens een android toestel nodig om me aan te melden bij playwing en dat heb ik niet. Ik heb ook geen account bij playwing want heb me nooit aangemeld daar. Op de Orange Website en MyOrange app staat dit “abonnement” ook nergens vermeld, dus kan het nergens annuleren.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen