annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opzegging abonnement

Topic gestart op: 06-01-20 17h55

Antwoorden: 4 antwoorden

rik3
Aspirant verkenner

Opzegging abonnement

Ik ben nu bijna 20 jaar klant bij orange, en ik wou overschakelen van abonnement naar herlaadkaart. Dus belde ik naar orange en ze zeiden mij dat ik mijn abonnement online moest opzeggen, dit deed ik dus. Paar weken erna gaat ineens niets meer op mijn gsm, dus belde ik opnieuw naar orange om mijn nummer nog te recupereren, want ik wou alleen maar overschakelen naar een herlaadkaart. Maar niemand kon mij helpen, ze legden zelfs de telefoon af. Ik lees online dat uw nummer nog te recupereren valt, dus waarom wilt niemand van orange mij helpen? En dit na 20 jaar klant te zijn.

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@rik3  De aanvraag was beter meteen in de shop gedaan en niet online. Nu een nummer recupereren is enkel mogelijk binnen een heel korte tijd. Nummer opzeggen betekend nummer inactief en kan worden toegekend aan een andere klant. Dit mag wettelijk gezien dus het is correct. Elk gsm nummer wat opgezegd wordt komt terug in de pot. Beste is een dossier te laten maken en op die manier op te lossen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Edyzer
Ervaren verkenner

Best eens naar de shop gaan en face to face bespreken wat er gebeurd is. Langs de andere kant lijkt het me ook maar logisch dat als je een abonnement opzegt dat die er ook mee ophoud na een tijd.

Volgens mij moet de nummer wel te recupereren zijn, maar best niet te lang wachten om langs de shop te gaan dus! 

Strandtrien
Gewaardeerd verkenner

Lijkt mij ook de beste oplossing naar de Orange shop gaan en daar je beklag doen.

Testaankoop heeft mij vroeger al een paar keer geholpen bij bep problemen (colruyt, electrabel). Als trouwe klant mogen ze best een efforke doen 🙂

rik3
Aspirant verkenner

Ik was dezelfde dag nog naar de shop gegaan maar daar wouden ze mij ook al niet helpen. Terwijl ik ergens had gelezen dat iemand hetzelfde probleem had bij proximus, en daar konden ze hem direct helpen. Nu ben ik ook aan het twijfelen om naar proximus te gaan. Veel betere service volgens mij. hier bij orange gooien ze zelfs de telefoon neer en in de winkel doen ze als of het volledig mijn fout is, niemand die een beetje moeite wilt doen en mij helpen. Ik had wel meer hulp van orange verwacht zeker omdat ik al bijna 20 jaar klant was. Je zou denken dat na al die jaren klant te zijn dat ze je beter zouden helpen, maar reken daar maar niet op.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen