annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Cloud stopt er mee?

Topic gestart op: 07-01-20 18h25

Antwoorden: 25 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Orange Cloud stopt er mee?

OPGELOST

Hallo,

 

Ik kreeg net mail van Orange dat men Orange cloud ga opgezegt worden??? Ook op de site bij de tariefpannen staat Orange cloud niet meer bij de diensten , is dit normaal?

 

Groetjes,

KJ

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Ik heb ook zo geen mail gehad hoor ...

Gebruik je die cloud regelmatig? Er staat mij iets van voor de geest dat dit wel eens kan gebeuren wanneer men vaststelt dat je uw cloud amper of niet gebruikt. Maar dat is maar een vage herinnering, ik ben er niet zeker van.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

25 ANTWOORDEN 25
chstoffelvdb
Aspirant scout

Ik kreeg vorige week na overstap naar een Go plus formule de melding via sms dat mijn orange cloud werd geannuleerd. Toen ik een eerste keer contact opnam met de klantendienst, vertelde men dat dat simpelweg kon opgelost worden door opnieuw in te loggen. Vreemd antwoord, want dagelijks werden foto's geüploadet, dus daar kon het niet aan liggen. Twee dagen later was mijn cloud effectief geblokkeerd. Toen vertelde de klantendienst me dat de orange cloud effectief wordt stopgezet en elke klant daar een mail over had gekregen, wat dus niet het geval is. Ik kreeg de opdracht om een andere cloudservice te gebruiken en vlug alle gegevens over te zetten voor de definitieve verwijdering van mijn gegevens binnen de 57 dagen. Ik kan via de app alsnog de orange cloud 32gb opnieuw selecteren, en enkele dagen werkte ook alles terug normaal. Echter een uur geleden kreeg ik opnieuw een sms dat mijn Orange cloud geannulleerd wordt, en kan ik enkel nog mijn gegevens downloaden. Het eigenaardige is dat ik sinds mijn overstap naar de nieuwe abonnementsformule ook plots met een bedrag buiten bundel sta, waar de klantendienst geen verklaring voor heeft. Het enige wat ze konden verzinnen is dat er iets met zijn fout gegaan bij de overschakeling. Net na die omschakeling kreeg ik bovendien ook nog de melding op 2 toestellen dat de mogelijkheid om oproepen te doen was uitgeschakeld op de simkaart. Na volledig heropstarten van de toestellen werkte alles terug...

0 pluimen
Bulck
Gewaardeerd verkenner

ik heb ook deze mail gehad , ze vertelde mij gewoon terug inloggen en het werkt terug .... dat zijn ook tegen strijdige antwoorden toch die ik hier lees 

0 pluimen
Strandtrien
Gewaardeerd verkenner

Ik gebruik ook Cloud en ik heb ook geen mail gekregen

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik heb geen mail gehad, en gebruik ook de Cloud!!! 

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb geen mail gehad, en gebruik ook de Cloud!!! 

Ugh iedereen,

Je krijgt inderdaad een notificatie via mail als je je cloud niet gebruik. Je zou inderdaad minstens een keer per maand inloggen zodat het nog actief blijft 🙂

Totem's groet !

Totem

Leden met de meeste pluimen