annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Cloud stopt er mee?

Topic gestart op: 07-01-20 18h25

Antwoorden: 25 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Orange Cloud stopt er mee?

OPGELOST

Hallo,

 

Ik kreeg net mail van Orange dat men Orange cloud ga opgezegt worden??? Ook op de site bij de tariefpannen staat Orange cloud niet meer bij de diensten , is dit normaal?

 

Groetjes,

KJ

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Ik heb ook zo geen mail gehad hoor ...

Gebruik je die cloud regelmatig? Er staat mij iets van voor de geest dat dit wel eens kan gebeuren wanneer men vaststelt dat je uw cloud amper of niet gebruikt. Maar dat is maar een vage herinnering, ik ben er niet zeker van.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

25 ANTWOORDEN 25
DukeBL
Gewaardeerd verkenner

Ik heb zelf ook die mail gekregen, maar aangezien ik de cloud van Orange (heb iCloud en OneDrive) niet gebruik, heb ik er verder geen aandacht aan gegeven. 

Mijn eerste reactie was wel: SPAM. Maar dan zag ik dat de zinnen mooi in het Nederlands waren. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Ik heb ook zo geen mail gehad hoor ...

Gebruik je die cloud regelmatig? Er staat mij iets van voor de geest dat dit wel eens kan gebeuren wanneer men vaststelt dat je uw cloud amper of niet gebruikt. Maar dat is maar een vage herinnering, ik ben er niet zeker van.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


yannick_de_vos
Gewaardeerd verkenner

Beste @Cdt24801 en @Totem 

Na tweemaal telefonisch contact met de Orange klantendienst, hebben deze mij verzekerd spijtig genoeg in de loop van april te stoppen met de Orange Clouddienst. Ik gebruik deze dienst, net als het Coyote 'abonnement', zeer veel en ben er allesbehalve goedgehumeurd over dat dit wordt stopgezet...

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste @Cdt24801 en @Totem 

Na tweemaal telefonisch contact met de Orange klantendienst, hebben deze mij verzekerd spijtig genoeg in de loop van april te stoppen met de Orange Clouddienst. Ik gebruik deze dienst, net als het Coyote 'abonnement', zeer veel en ben er allesbehalve goedgehumeurd over dat dit wordt stopgezet...

Ugh @yannick_de_vos,

Cloud en Coyote blijven nog inbegrepen bij de oude tariefplannen, deze worden afgeschaft enkel bij de nieuwe tariefplannen.

Indien deze diensten weg zouden vallen met oude tariefplannen zouden jullie een communicatie verkrijgen.

Totem's zonnegroeten,

Totem

 

Gunver
Gewaardeerd verkenner

Wel leuk dat dit niet vermeldt staat bij de nieuwe tariefplannen! 

Ik stap over naar Go Plus om wat minder te betalen en krijg nu een mailtje dat Orange Cloud wordt geannuleerd. 

Had ik dit geweten was ik niet overgestapt... 

De mensen doen geloven dat er "betere" tariefplannen zijn, maar dan opties wegnemen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen