Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-01-20 18h25
Antwoorden: 25 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik kreeg net mail van Orange dat men Orange cloud ga opgezegt worden??? Ook op de site bij de tariefpannen staat Orange cloud niet meer bij de diensten , is dit normaal?
Groetjes,
KJ
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anonymous
Ik heb ook zo geen mail gehad hoor ...
Gebruik je die cloud regelmatig? Er staat mij iets van voor de geest dat dit wel eens kan gebeuren wanneer men vaststelt dat je uw cloud amper of niet gebruikt. Maar dat is maar een vage herinnering, ik ben er niet zeker van.
Ik heb zelf ook die mail gekregen, maar aangezien ik de cloud van Orange (heb iCloud en OneDrive) niet gebruik, heb ik er verder geen aandacht aan gegeven.
Mijn eerste reactie was wel: SPAM. Maar dan zag ik dat de zinnen mooi in het Nederlands waren.
@Anonymous
Ik heb ook zo geen mail gehad hoor ...
Gebruik je die cloud regelmatig? Er staat mij iets van voor de geest dat dit wel eens kan gebeuren wanneer men vaststelt dat je uw cloud amper of niet gebruikt. Maar dat is maar een vage herinnering, ik ben er niet zeker van.
Beste @Cdt24801 en @Totem
Na tweemaal telefonisch contact met de Orange klantendienst, hebben deze mij verzekerd spijtig genoeg in de loop van april te stoppen met de Orange Clouddienst. Ik gebruik deze dienst, net als het Coyote 'abonnement', zeer veel en ben er allesbehalve goedgehumeurd over dat dit wordt stopgezet...
Beste @Cdt24801 en @Totem
Na tweemaal telefonisch contact met de Orange klantendienst, hebben deze mij verzekerd spijtig genoeg in de loop van april te stoppen met de Orange Clouddienst. Ik gebruik deze dienst, net als het Coyote 'abonnement', zeer veel en ben er allesbehalve goedgehumeurd over dat dit wordt stopgezet...
Ugh @yannick_de_vos,
Cloud en Coyote blijven nog inbegrepen bij de oude tariefplannen, deze worden afgeschaft enkel bij de nieuwe tariefplannen.
Indien deze diensten weg zouden vallen met oude tariefplannen zouden jullie een communicatie verkrijgen.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Wel leuk dat dit niet vermeldt staat bij de nieuwe tariefplannen!
Ik stap over naar Go Plus om wat minder te betalen en krijg nu een mailtje dat Orange Cloud wordt geannuleerd.
Had ik dit geweten was ik niet overgestapt...
De mensen doen geloven dat er "betere" tariefplannen zijn, maar dan opties wegnemen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |