annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Cloud stopt er mee?

Topic gestart op: 07-01-20 18h25

Antwoorden: 25 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Orange Cloud stopt er mee?

OPGELOST

Hallo,

 

Ik kreeg net mail van Orange dat men Orange cloud ga opgezegt worden??? Ook op de site bij de tariefpannen staat Orange cloud niet meer bij de diensten , is dit normaal?

 

Groetjes,

KJ

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Ik heb ook zo geen mail gehad hoor ...

Gebruik je die cloud regelmatig? Er staat mij iets van voor de geest dat dit wel eens kan gebeuren wanneer men vaststelt dat je uw cloud amper of niet gebruikt. Maar dat is maar een vage herinnering, ik ben er niet zeker van.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

25 ANTWOORDEN 25
Gunver
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801

Ja, heb me geregistreerd omdat ik net dat mailtje kreeg en het is niet echt gemakkelijk om per mail met Orange te communiceren.

Ik woonde tot nu ook in Lessines en daar is een Orange shop, maar als ik daarmee contact wil opnemen en de winkel zoek staat die zelf niet op de kaart. 

En een algemeen e-mailadres vond ik niet.

Dus bij deze, eens proberen via Tribe. 🙂

Zal het eens uitzoeken waar ik dan een cloud kan nemen. Spijtig dat die stopgezet wordt. Vond het gemakkelijk in gebruik.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gunver 

Een algemeen mail adres van Orange ga je inderdaad niet vinden, dat is er niet. Werd al dikwijls gevraagd, maar Orange vind dat ouderwets en doet er niet meer aan mee.

Telefoon, messenger of twitter. That's it. En, in betere tijden, live in de shops.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gunver 

Ik heb juist even gegoogeld en dit hier is het resultaat.

Ik heb meteen al gezien dat Google Drive bovenaan stond, verder heb ik nog niet gelezen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gunver 

Om volledig te zijn:

  • Wie zijn oude abo behouden heeft, zal ook (voorlopig toch) die twee voordelen behouden.
  • Wie overgaat naar de GO formule verliest deze voordelen.
  • Wie rechtstreeks in de GO formule instapt krijgt ze niet eens meer.
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gunver 

Ik zie dat je net nieuw bent op Tribe. Welkom hier.

En moest je hier wat vroeger geweest zijn, dat onderwerp is hier meerdere malen duidelijk aan bod geweest. Iedere Triber was er dus van op de hoogte.

Op de Orange website stond het ook wel, maar natuurlijk niet in koeien van letters op de voorpagina. Maar het stond er wel ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen