- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Orange Cloud
Ik kreeg verschillende mails van cloud orange dat het wordt stop gezet maar ik kan er nog steeds op.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Bedankt voor de informatie. Is heel nuttig 🙂
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@lieselot-1 enkel bij het veranderen van een 'oud' tarief plan naar een nieuw tarief plan dan stopt je cloud.
Heb je nu Koala of een ander dieren abonnement en je gaat naar een GO abonnement stopt je cloud.
Je hebt 90 dagen de tijd om alles uit je cloud te halen en op een andere locatie neer te zetten.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
ik heb al bijna drie bij het abonnement van dolfijn
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@lieselot-1 dus als je nu een dieren abonnement hebt en dus geen GO abonnement blijft je cloud bestaan dan hoef je je geen zorgen te maken.
Houd er dus rekening mee als je gaat omschakelen ooit eens zal je cloud dus stoppen en heb je 90 dagen de tijd om alles over te zetten.
