Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-11-24 20h01
Antwoorden: 15 antwoorden
Hi all,
Orange heeft beslist om mijn eigen domein (en bijgevolg mijn selfhosted services) onbereikbaar te maken dmv Orange Mobile Serenity.
Volgens de klantendienst is dit niet geactiveerd op mijn nummer, maar aangezien ik op alle subdomains de error krijg, ga ik ervan uit dat het wel actief staat.
Kan ik ergens vragen om mijn domein te laten whitelisten? Ik kan niet meer aan mijn eigen services als ik buitenhuis ben. Dit is onaanvaardbaar. Er moeten trouwens nog andere mensen aan deze adressen kunnen, en ik weet niet welke provider zijn gebruiken. Enkel bij mij uitschakelen is dus niet echt een optie, mijn domein zou terug gedeblokkeerd moeten worden.
Iemand enig idee?
De app werkt niet, de config portal vind ik niet, ..
@Karoolus hier even de link om en berichtje in FB Messenger te doen.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Ik persoonlijk werk met de Norton en heb het ook ooit dat
ik niet op een pagina geraak maar kan dan die VPN wel uitschakelen en
nadien terug aanzetten.
Ik hoop dat je spoedig een oplossing vind.
@Gregory mercikes voor je antwoord.
@Karoolus goedemorgen,
die zou je zelf moeten kunnen deblokkeren hoor!
De optie kan je rechtstreeks in- en uitschakelen via je My Orange-app of je online klantenzone.
Je kan hier ook eens lezen gaan.
https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-apps/orange-mobile-serenity/mijn-bescherming-aanpassen
Succes.
Josette,
Bedankt voor je antwoord. Echter klopt dit helemaal niet.
De optie "Mobile Serenity Portal" in de app en de website brengen me naar een pagina met Black Friday promo's ipv naar een pagina waar ik iets kan aanpassen.
Tevens, als ik de optie voor mij zou uitschakelen, betekent dit nog steeds dat anderen via het Orange netwerk mijn (onterecht) onveilig gevlagde domein niet kunnen bereiken. Dus ik wil bij Orange navragen hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn domein compliant is. Google en Cloudflare zien geen graten in mijn domein, maar Orange blijkbaar wel. De helpdesk kon me geen antwoord geven, en momenteel is het weekend. Ik snap dat er dan minder bezetting is, maar dit zou een opt-in service moeten zijn en niet andersom.
De voorziene config opties werken niet, ik kan het niet uitzetten en ik kan nergens een claim indienen om mijn domein te laten clearen.
Ik snap niet goed wat je bedoelt? Ik kan de optie niet in- of uitschakelen, want ik kan niet aan de config pagina. De instellingen staan aan provider kant, dus ongeacht wat ik op mijn toestel doe, de optie blijft actief.
En nogmaals: als ik de firewall bij mij uitschakel, blijft mijn domein geflagd als onveilig bij Orange.
Ze zouden geen opties mogen releasen zonder deze uitvoerig te testen .
Gebruiker | Aantal |
---|---|
13 | |
6 | |
4 | |
2 | |
2 |