Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-10-19 16h41
Antwoorden: 4 antwoorden
Goedemiddag,
Ik stel hier de vraag omdat ik via de Orange shop/Facebook/5000 geen fatsoenlijke hulp kreeg... Ik heb nu al meer dan een jaar een prepaid kaart van Orange, omdat mijn zelfopgelegde budget voor telefonie/internet op mobiel 15 euro per maand is, en ik met Tempo Giga 4 GB data heb per maand en meer smsjes dan ik ooit zal gebruiken, gecombineerd met het feit dat ik amper bel. Dat is voor mij dus een veel betere deal dan een abonnement van dezelfde prijs met amper 1,5 GB.
Dat gezegd zijnde gebruik ik de 15 euro die elke maand op m'n kaartje bijkomt voor af en toe een kort gesprek, of om extra data bij te kopen als ik tekort kom wat wel eens gebeurt. Geen probleem want ik heb meer dan genoeg geld op de kaart staan. Helaas wringt daar dus nu al 2 maanden het schoentje! Herladen gaat prima, maar een optie voor extra mobiel internet bijkopen werkt sinds 2 maanden dus niet meer. Geen enkele optie om precies te zijn. De app geeft vervolgens aan dat er zich een probleem heeft voorgedaan ik het later nog eens moet proberen.
Hiervoor heb ik dus op Facebook contact opgenomen, daar wist men mij te vertellen dat ik als de app niet werkt een code moet sturen (iets in de aard van #123 en nog wat, u kent de strekking). Ook langs die weg werkte het echter niet. Daarop zei de persoon op Facebook om naar een Orange shop te gaan. Helaas ook geen succes, want deze persoon beweert dat dit probleem bij sommige klanten voorkomt en dat ENKEL de klantendienst op het nummer 5000 dit kan oplossen. Wat mij vreemd lijkt, maar goed. Daar heb ik dan vervolgens naar gebeld, vriendelijke mensen en zij beloofden dit probleem op te lossen. Dat was nu ongeveer 1 maand geleden en nog stééds kan ik mijn geld niet omzetten in extra data.
Zou iemand mij hier kunnen vertellen hoe ik dit probleem werkelijk kan oplossen, en zo ja, hoe? Het kan toch niet zijn dat ik dat geld niet kan besteden aan niets anders dan bellen wat ik amper doe?
Ik apprecieer alle hulp.
Lothiriel
Ik zit met EXACT hetzelfde probleem. Grote frustraties. Nog maar iets langer dan een maand klant, kon perfect surfen met de bundel. Nu de bundel op is en nog rond de € 10 prepaid waarde op mijn account staat kan ik niet meer surfen.
Telkens als ik mijn mobiele data inschakel krijg ik de notificatie "sign in to network Orange B". Als ik daar op klik krijg ik een error pagina met "too many redirects" (zie bijlage). Lijkt sterk op een technisch probleem bij orange en ik betwijfel dat het met inwisselen van simkaart is opgelost, aangezien er met een opgeladen bundel geen vuiltje aan de lucht is.
Ik wil de screenshot graag aan orange zelf tonen, maar hier is nergens een kanaal voor . Hopelijk via deze weg dan.
Ik zit met EXACT hetzelfde probleem. Grote frustraties. Nog maar iets langer dan een maand klant, kon perfect surfen met de bundel. Nu de bundel op is en nog rond de € 10 prepaid waarde op mijn account staat kan ik niet meer surfen.
Telkens als ik mijn mobiele data inschakel krijg ik de notificatie "sign in to network Orange B". Als ik daar op klik krijg ik een error pagina met "too many redirects" (zie bijlage). Lijkt sterk op een technisch probleem bij orange en ik betwijfel dat het met inwisselen van simkaart is opgelost, aangezien er met een opgeladen bundel geen vuiltje aan de lucht is.
Ik wil de screenshot graag aan orange zelf tonen, maar hier is nergens een kanaal voor . Hopelijk via deze weg dan.
Ugh @janv,
Het wisselen van je simkaart zal je toegang tot mobiel internet niet activeren :s
Hiervoor kan je best de klantendienst of de webcare stamleden op sociale media contacteren, ze kunnen je surflimiet verhogen en hiermee kan je via je belkrediet surfen 🙂
Groetjes,
Nelson
Heb je de klantendienst al eens gecontacteerd? Telefonisch, messenger, twitter of face to face in een shop?
Zoals je ongetwijfeld weet mag je na één keer niet opgeven, bel (of wat anders) nog een keer, je hebt bij een andere medewerker (hopelijk) meer geluk.
Aan Orange iets tonen ... moeilijk ... Je kan niet mailen, en dit forum is geen vervanger voor de klantendienst.
Hoogstens eens @Totem mentionen, als die zo goed wil zijn om het door te spelen aan de bevoegde dienst ...
De eerste twee dingen die je kan doen wanneer je zo een probleem hebt, is dingen uitsluiten:
Gewapend met deze twee feiten neem je dan opnieuw contact op met de klantendienst. Leg de situatie uit en zeg wat je reeds getest hebt.
Herhaal deze laatste stap desnoods tot je een medewerker aan de lijn hebt die je deskundig kan en wil helpen. Ik weet het, klinkt een beetje negatief ten opzicht van de klantendienst, maar helaas is dit een fenomeen waar zowat alle klantendiensten van alle providers last van hebben, de ene misschien een beetje meer of minder dan de andere, maar een beetje hebben ze het toch allemaal.
Ik wens u veel succes !!