Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-03-20 09h53
Antwoorden: 9 antwoorden
Er zit een bug op de online herlaad pagina
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/online-herladen
Als ik op Verdergaan klik krijg ik de volgende boodschap
Not Fiund
The requested URL /callback/Exception was not found on this server.
mvg
Leo Borgions
Zonder dank, graag gedaan .
En een topic afsluiten, dat kunnen wij als gewone gebruikers niet. Dat is voorbehouden aan de moderators en de CM.
Het enige dat wij kunnen doen is gewoonweg hier niets meer posten. 😋
Leo bedankt voor je antwoord.
Denk dat jij op je eerste vraag op opgelost kan klikken.
Ik kan dat niet zien.
Nog een fijne avond.
@Josette schreef:
Leo bedankt voor je antwoord.
Denk dat jij op je eerste vraag op opgelost kan klikken.
Ik kan dat niet zien.
Nog een fijne avond.
Josette, het enige dat de topicstarter (en alleen hij/zij) kan doen is het antwoord dat de oplossing heeft aangereikt aanduiden als zijnde de oplossing. Dan komt daar een groene balk onderaan in te staan en in de start van het topic komt dan te staan "opgelost".
Dit verhindert echter niet dat er nog steeds op gereageerd kan worden. Trouwens, je ziet soms van die leukerds die ieder antwoord op hun post aanduiden als zijnde de oplossing. Dat is dus ook niet de bedoeling (tenzij natuurlijk effectief ieder antwoord echt de oplossing is ...)
Maar dus echt afsluiten, dat kan enkel de moderator of CM.
Hier zijn twee manieren om dit probleem op te lossen (in het Frans): https://community.orange.be/t5/Options-et-services/Recharge-en-ligne/td-p/23197
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |