annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange radio app error

Topic gestart op: 18-02-20 20h38

Antwoorden: 11 antwoorden

Kriske
Ervaren verkenner

Orange radio app error

OPGELOST

Ik heb steeds problemen bij het laden van de radio app.. wanneer ik de app open blijft het ofwel bij een zwart scherm, of opent hij wel maar wanneer ik dan een zender wil afspelen sluit de app zich af met een error. Ik heb al geprobeerd de app volledig te verwijderen en opnieuw te instaleren maar zonder succes.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb steeds problemen bij het laden van de radio app.. wanneer ik de app open blijft het ofwel bij een zwart scherm, of opent hij wel maar wanneer ik dan een zender wil afspelen sluit de app zich af met een error. Ik heb al geprobeerd de app volledig te verwijderen en opnieuw te instaleren maar zonder succes.

Ugh @Kriske,

Ik zie dat je al veel alternatieven hebt geprobeerd (het waren goede idëen) ! Je zou best eens contact opnemen met de technische dienst zodat ze je hiermee helpen !

Dat kan via de klantendienst tribu of via de webcare tribe op sociale media.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kriske 

Ik weet dat je alternatieven hebt en het dus niet zo heel erg vind, maar toch, ik hoop dat je er een oplossing voor kan vinden.

Succes ermee.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Kriske
Ervaren verkenner

@Cdt24801 ik heb het zowel via wifi als over 4G. heropstarten heb ik idd niet gedaan na het verwijderen. Kan ik al zeker eerst eens proberen.. aparaatonderhoud doe ik opzich wel regelmatig. 

Leden met de meeste pluimen