Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-02-20 20h38
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb steeds problemen bij het laden van de radio app.. wanneer ik de app open blijft het ofwel bij een zwart scherm, of opent hij wel maar wanneer ik dan een zender wil afspelen sluit de app zich af met een error. Ik heb al geprobeerd de app volledig te verwijderen en opnieuw te instaleren maar zonder succes.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb steeds problemen bij het laden van de radio app.. wanneer ik de app open blijft het ofwel bij een zwart scherm, of opent hij wel maar wanneer ik dan een zender wil afspelen sluit de app zich af met een error. Ik heb al geprobeerd de app volledig te verwijderen en opnieuw te instaleren maar zonder succes.
Ugh @Kriske,
Ik zie dat je al veel alternatieven hebt geprobeerd (het waren goede idëen) ! Je zou best eens contact opnemen met de technische dienst zodat ze je hiermee helpen !
Dat kan via de klantendienst tribu of via de webcare tribe op sociale media.
Totem's zonnegroeten,
Totem
@Cdt24801 ik heb zonet app, na een heropstart nog eens opnieuw geïnstalleerd maar met hetzelfde resultaat.
Ik kreeg de zenders te zien maar na het selecteren van een zender sloot de app zich meteen af (zie foto).
Kriske,
verwijder eens de cache in je Play store van Google.
Daarna de app verwijderen zoals het hoort via instellingen - applicaties
zoek hem daar en klik op verwijderen. Zet je toestel uit.
Start alles volledig opnieuw op.
Download dan de app opnieuw.
Succes.
@Josette zonet al de stapjes nog eens volledig doorlopen maar nog steeds zonder succes. Cache gegevens heb ik in de play store zelf verwijderd, als ook nog eens via instellingen - apps - geheugen - cache wissen..
Hierna de radio app.. gedwongen stoppen forceren - cache wissen - app verwijderen..
Vervolgens het toestel heropgestart en de app opnieuw geïnstalleerd.
Oei Kriske dat is jammer.
Misschien nog leden die nog iets anders weten om je te helpen?
Succes.
@Josette @Cdt24801 geen enkel probleem hoor.. in ieder geval toch allebei vriendelijk bedankt voor de snelle respons en hulp! Mvg