Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-03-20 13h39
Antwoorden: 19 antwoorden
Oké, ik wacht al zo lang op mijn derde badge dat ik al lang zou moeten krijgen. Ik wacht dus al maanden, maar nog steeds niets. Wat is dit voor netwerk. Ik ga overstappen naar een ander provider denk ik!
Geen probleem hoor Patrick.
Het heeft wel een voordeel voor de vraagsteller. Wij zijn samen aan het schrijven, de ene duwt al wat sneller op "posten " dan de andere (maar dat ziet die niet terwijl die aan het schrijven is) en uiteindelijk vertellen we allebei min of meer hetzelfde, de ene als iets uitgebreider dan de andere.
Dat is dan een bevestiging voor de vraagsteller dat wij wel degelijk, onafhankelijk van elkaar, de juiste info geven, nietwaar😊
Dus hoelang moet ik nog wachten ? Maanden ? Jaren ? Maar goed, ik zal zien wat ik ga doen. Als ik mijn 3de badge niet binnenkort heb ga ik veranderen.
@Moustapha schreef:
Dus hoelang moet ik nog wachten ? Maanden ? Jaren ? Maar goed, ik zal zien wat ik ga doen. Als ik mijn 3de badge niet binnenkort heb ga ik veranderen.
Je bent een vrij mens, je mag veranderen wanneer en naar wie je wil. Ik zou enkel, in deze moeilijke periode, wat geduld en goede wil aan de dag leggen. Bij Orange moet je sowieso altijd veel geduld hebben, en gelet op de huidige situatie nog een beetje meer. Het is voor iedereen crisis.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |