annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange thank you badge

Topic gestart op: 21-03-20 13h39

Antwoorden: 19 antwoorden

Moustapha
Gewaardeerd verkenner

Orange thank you badge

Oké, ik wacht al zo lang op mijn derde badge dat ik al lang zou moeten krijgen. Ik wacht dus al maanden, maar nog steeds niets. Wat is dit voor netwerk. Ik ga overstappen naar een ander provider denk ik!

Labels (2)
0 pluimen
19 ANTWOORDEN 19
patrick2
Wijze
Wijze

Sorry Stefaan 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Geen probleem hoor Patrick.

Het heeft wel een voordeel voor de vraagsteller. Wij zijn samen aan het schrijven, de ene duwt al wat sneller op "posten " dan de andere (maar dat ziet die niet terwijl die aan het schrijven is) en uiteindelijk vertellen we allebei min of meer hetzelfde, de ene als iets uitgebreider dan de andere.

Dat is dan een bevestiging voor de vraagsteller dat wij wel degelijk, onafhankelijk van elkaar, de juiste info geven, nietwaar😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 

Inderdaad Stefaan daar heb je gelijk in. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Moustapha
Gewaardeerd verkenner

Dus hoelang moet ik nog wachten ? Maanden ? Jaren ? Maar goed, ik zal zien wat ik ga doen. Als ik mijn 3de badge niet binnenkort heb ga ik veranderen.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Moustapha  schreef:

Dus hoelang moet ik nog wachten ? Maanden ? Jaren ? Maar goed, ik zal zien wat ik ga doen. Als ik mijn 3de badge niet binnenkort heb ga ik veranderen.


Je bent een vrij mens, je mag veranderen wanneer en naar wie je wil. Ik zou enkel, in deze moeilijke periode, wat geduld en goede wil aan de dag leggen. Bij Orange moet je sowieso altijd veel geduld hebben, en gelet op de huidige situatie nog een beetje meer. Het is voor iedereen crisis.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen