annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange thank you badge

Topic gestart op: 21-03-20 13h39

Antwoorden: 19 antwoorden

Moustapha
Gewaardeerd verkenner

Orange thank you badge

Oké, ik wacht al zo lang op mijn derde badge dat ik al lang zou moeten krijgen. Ik wacht dus al maanden, maar nog steeds niets. Wat is dit voor netwerk. Ik ga overstappen naar een ander provider denk ik!

Labels (2)
0 pluimen
19 ANTWOORDEN 19
Gregory
Wijze
Wijze


@Moustapha  schreef:

Dus hoelang moet ik nog wachten ? Maanden ? Jaren ? Maar goed, ik zal zien wat ik ga doen. Als ik mijn 3de badge niet binnenkort heb ga ik veranderen.


Veranderen van provider voor een badge @Moustapha .  Heb ik nog nooit gezien

Moustapha
Gewaardeerd verkenner

Wat boeit u dat ? Als ik dat kan kan dat toch en trouwens, het is niet alleen maar door dat badge. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Moustapha  voor ons maakt het niks uit en hebben allemaal geprobeerd u te helpen door de antwoorden maar u blijft bij uw standpunt. Wij respecteren je keuze.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@Gregory  schreef:

@Moustapha  schreef:

Dus hoelang moet ik nog wachten ? Maanden ? Jaren ? Maar goed, ik zal zien wat ik ga doen. Als ik mijn 3de badge niet binnenkort heb ga ik veranderen.


Veranderen van provider voor een badge @Moustapha .  Heb ik nog nooit gezien


Tja Gregory, iedereen heeft zo zijn eigen prioriteiten hé. Voor de ene persoon is dat een goede werking van de dienst, steeds en overal goed signaal, voor de andere persoon is dat snel een badge krijgen. En voor nog een andere telt enkel de laagste prijs, ongeacht wat je ervoor krijgt. En zo kan je nog lang doorgaan ...

Dat is menselijk en kan je niets aan doen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Jeetje mina, 

wat kunnen mensen toch ongeduldig en vervelend zijn, sorry voor mijn uitspraak!

Maar het is zo! Dan denk ik dat jij zo een persoon bent die van de ene

naar de andere provider zwengelt.

Ga via Messenger naar Orange en meld het daar ook eens.

Zo heb ik het gedaan gewoon om iets te vragen over onze domiciliëring en kreeg na

2 dagen een telefoon met de nodige uitleg.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen