Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-01-20 19h35
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ieps, ik heb een vraag! Ik heb een gsm met koala abbonement maar deze staar op de naam van een vriendin voor mij omdat ik geen gsm met abbonement kon nemen! Nu is mijn vraag kan ik deze gsm met dit abbonement op mijn naam laten plaatsen? Zoja hoe moet ik dit doen en moet die vriendin daarvoor mee zijn??
Wie kan mij daar meer info over geven
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Joy ja die moet ook tekenen anders pleegt u misschien fraude en daarom moet de andere partij van wie u het overneemt ook tekenen. Die info staat er ook bij in de link.
Moest het daarmee opgelost zijn aarzel niet om het als opgelost aan te duiden ook voor toekomstige tribers die dezelfde info zoeken 🙂
Dank u en moet de persoon van wie de gsm op de naam staat mee tekenen?
@Joy ja die moet ook tekenen anders pleegt u misschien fraude en daarom moet de andere partij van wie u het overneemt ook tekenen. Die info staat er ook bij in de link.
Moest het daarmee opgelost zijn aarzel niet om het als opgelost aan te duiden ook voor toekomstige tribers die dezelfde info zoeken 🙂
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |