annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overname abbonement met smartphone

Topic gestart op: 25-01-20 19h35

Antwoorden: 3 antwoorden

Joy
Gewaardeerd verkenner

Overname abbonement met smartphone

OPGELOST

Ieps, ik heb een vraag! Ik heb een gsm met koala abbonement maar deze staar op de naam van een vriendin voor mij omdat ik geen gsm met abbonement kon nemen! Nu is mijn vraag kan ik deze gsm met dit abbonement op mijn naam laten plaatsen? Zoja hoe moet ik dit doen en moet die vriendin daarvoor mee zijn??

Wie kan mij daar meer info over geven 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Joy  ja die moet ook tekenen anders pleegt u misschien fraude en daarom moet de andere partij van wie u het overneemt ook tekenen. Die info staat er ook bij in de link.

Moest het daarmee opgelost zijn aarzel niet om het als opgelost aan te duiden ook voor toekomstige tribers die dezelfde info zoeken 🙂

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Joy  een overname is zeker mogelijk. Hierbij de link  die u er voor kan gebruiken. Lees goed wat er staat want het gedeelte van de gsm over te nemen is ook belangrijk. Moest u dat niet aanvinken betaald u als nog de restwaarde op het toestel. Hopelijk gaat het hiermee lukken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Joy
Gewaardeerd verkenner

Dank u  en moet de persoon van wie de gsm op de naam staat mee tekenen?

 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Joy  ja die moet ook tekenen anders pleegt u misschien fraude en daarom moet de andere partij van wie u het overneemt ook tekenen. Die info staat er ook bij in de link.

Moest het daarmee opgelost zijn aarzel niet om het als opgelost aan te duiden ook voor toekomstige tribers die dezelfde info zoeken 🙂

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen